annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internetverbinding

Topic gestart op: 05-04-20 19h57

Antwoorden: 13 antwoorden

kris14
Ervaren verkenner

Geen internetverbinding

Beste, ik heb sinds deze middag geen internet en wifi. 

Ik heb de modem al opnieuw opgestart maar dit verandert niets. Alle lampjes van de modem branden.

Al de leds op mijn wifi shooters branden. Ligt orange plat in Limburg?

 

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
kris14
Ervaren verkenner

Joepie, de technieker is hier geweest.. veel belovend ! Nieuwe modem want die wat er hing was gereviseerd, verder ook de Wi-Fi aangepast, geen Wi-Fi dingen meer via het stopcontact meer nodig. Orange mesh! Ziet er allemaal goed uit. Werkt goed! Tot ik effe later het Wi-Fi netwerk controleer op gsm en tablet, geen verbinding.. 

Hoe kan dit dan? Is het zo moeilijk om er voor te zorgen dat alles gewoon werkt? 

Dus nu kan ik weer wachten op de technieker om de boel weer te 'repareren? Ik word er knet-ter-gek van!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kris14  je kan eens op de tablet en de gsm je wifi netwerk of netwerken eens doen vergeten. Dan alles op nieuw eens te laten zoeken en dan verbinden dat gaat het simpelste.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kris14
Ervaren verkenner

Ik heb die mesh er uit gegooid, Ik heb nu het gewone internet, waarom kan het niet gewoon dezelfde naam hebben als zonder die mesh, da komt toch uit dezelfde modem?! 

Nu heb ik geen probleem meer met de connectie. Pff eigenlijk jammer dat dat niet gewoon kan marcheren, whats up with plug and play?!

0 pluimen
Cem
Aspirant verkenner

Heb je toevallig ook TV? Werkt die nog wel? Hier geen problemen met INTERNET of TV, wel al meegemaakt dat Internet uitviel zonder de TV uitviel en dat was dan een storing op de lijn die ze binnen de twee uur hebben verholpen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen