annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen tv en internet van mid september tot 20 december, toch wordt het gefactureerd...

Topic gestart op: 04-01-20 21h58

Antwoorden: 6 antwoorden

vangompels
Gewaardeerd verkenner

Geen tv en internet van mid september tot 20 december, toch wordt het gefactureerd...

Beste,

We zijn zwaar teleurgesteld, gefrustreerd en ten einde raad. Begin september zijn wij verhuisd. De verhuizing van de Orangediensten werd begin augustus aangevraagd (denk aan: vlotte verhuis met Orange... niet dus..).

Om een lang verhaal kort te maken... op 20 december om 18.00u 's avonds hadden we - eindelijk - internet en tv in onze nieuwe woonst. Het was een heel gedoe geweest met miscommunicatie tussen Telenetdiensten en Orange voor ondergraving van een kabel die nog moest gelegd worden (tot wel 3x!), dan had de Orange technicus geen hoogtewerker bij, ... 

Na veel over en 't weer getelefoneer met Orange werd ons wel gevraagd om de facturen gewoon te betalen (dus voor mobiele telefonie maar ook voor tv en internet (die we niet hadden)) maar ze zouden een tegemoedkoming doen voor extra 4G. Als de aansluiting van tv en internet eenmaal in orde zouden zijn, zal dat van de volgende facturen afgehouden worden.

Als brave burgers hebben wij dit opgevolgd en onze facturen betaald. Nu van die laatste belofte zien wij niets. Nogmaals telefonisch contact opgenomen maar daar wordt zeer kort geantwoord dat het allemaal wel klopt en is er geen ruimte om het tegendeel aan te vechten. Bovendien wordt nu ook extra 4G verbruik vlotjes aangerekend, bovenop de tv en internetkosten -die we niet hadden!

Kan ik hier om raad vragen aub? Wij staan met onze rug tegen de muur...

Mocht er een mogelijkheid zijn om via mail in contact te komen met de facturatiedienst, dan kan ik hen alles overzichtelijk uitgewerkt bezorgen. 

Ik hoop op goede wil!

Alvast bedankt.

Mvg,

Shanna

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze


@vangompels  schreef:

Hartelijk bedankt voor de reacties. Ik ga jullie advoes opvolgen en naar een Orangewinkel gaan.

Mvg,

Shanna


Dat is een goed idee. Hou je ons hier op de hoogte van het resultaat? Kan nuttig zijn voor anderen in dezelfde situatie.

Alvast bedankt 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
vangompels
Gewaardeerd verkenner

Doe ik!

Leden met de meeste pluimen