annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met het netwerk

Topic gestart op: 12-07-23 13h45

Antwoorden: 2 antwoorden

Netflix201
Aspirant verkenner

Geen verbinding met het netwerk

Ik kan geen Netflix of Youtube kijken op de Tv omdat er steeds een netwerkfout komt. Heb de Tv box al gerestart, de stekker ervan eruit getrokken,… maar niks helpt. Ook snap ik de stappen niet echt die ze geven. Als ik op ‘problemen oplossen’ klik komt Smart hub-verbindingstest. En geeft de foutcode 102 aan.

Kan iemand helpen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Yagoda
Ervaren verkenner

Ik had dit probleem ook regelmatig, ik heb mijn tv verbonden aan de modem met een ethernet kabel en sindsdien niet meer voorgehad!

Ook als ik verbinding via wifi had happerde mijn streamingdiensten regelmatig, vooral Disney+ was een ramp!!! Nu met de ethernetkabel werkt alles altijd perfect!

Boven in de slaapkamer zelfde probleem, dazr heb ik een TP wifi-versterker steken en die is nu ook verbonden met de tv via een ethernet kabel en werkt nu ook perfect!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Netflix201 goedenavond,

morgen we weten welke tv je gebruikt?

Je kan ook hier eens gaan lezen als je wil?

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/tv/mijn-decoder-functioneert-niet

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen