Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-23 13h45
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik kan geen Netflix of Youtube kijken op de Tv omdat er steeds een netwerkfout komt. Heb de Tv box al gerestart, de stekker ervan eruit getrokken,… maar niks helpt. Ook snap ik de stappen niet echt die ze geven. Als ik op ‘problemen oplossen’ klik komt Smart hub-verbindingstest. En geeft de foutcode 102 aan.
Kan iemand helpen?
Ik had dit probleem ook regelmatig, ik heb mijn tv verbonden aan de modem met een ethernet kabel en sindsdien niet meer voorgehad!
Ook als ik verbinding via wifi had happerde mijn streamingdiensten regelmatig, vooral Disney+ was een ramp!!! Nu met de ethernetkabel werkt alles altijd perfect!
Boven in de slaapkamer zelfde probleem, dazr heb ik een TP wifi-versterker steken en die is nu ook verbonden met de tv via een ethernet kabel en werkt nu ook perfect!
@Netflix201 goedenavond,
morgen we weten welke tv je gebruikt?
Je kan ook hier eens gaan lezen als je wil?
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/tv/mijn-decoder-functioneert-niet