annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen warm welkom gevoel

Topic gestart op: 14-09-23 08h54

Antwoorden: 7 antwoorden

timenco
Aspirant verkenner

Geen warm welkom gevoel

Hi

Er moet me even wat van het hart betreft de manieren om contact te leggen met Orange. 

Sinds augustus ben ik van Telenet overgestapt naar Orange. We hebben beslist om geen kabel tv meer te kijken en alle content te streamen. Zelf kijken we amper live TV, dus was dit een logisch gevolg.

Als niet mobiel Orange klant ben ik wel wat teleurgesteld over de kanalen waarmee je in contact kan komen met Orange. Deze houden mijns inziens niet voldoende rekening met de noden van alle klanten. 

Social media kanalen kunnen een breed publiek raken. Maar zelf ben ik al jaren niet meer actief op social media waardoor dit voor mij geen werkbare manier is. 

Bel ik naar de helpdesk, (02) nummer voor mij als niet mobiele klant, dan moet ik mijn gsm nummer elke keer ingeven. Zonde van mijn tijd want ik krijg telkens hetzelfde bericht te horen. 'Wij kunnen uw nummer niet terugvinden...' 

De smartphone apps van Orange werken ook niet zonder Orange nummer. Daar heb ik dus ook niets aan. 

Elke keer opnieuw krijg ik de vraag waarom ik geen mobiel nummer heb bij Orange. Daar heb ik mijn gegronde redenen voor. Dat hoef ik niet elke keer opnieuw te horen, noch hoef ik mij daar voor te verantwoorden.

Ik heb het gevoel dat ik als niet mobiele klant als buitenstaander behandeld wordt en dat geeft mij het gevoel dat ik niet echt welkom ben. Wellicht ben ik verkeerd, maar de eerste indruk is wel één die blijft. 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@timenco  een goedemorgen,

jammer dat je ontevreden bent.

Je kan altijd naar het nr 5000 telefoneren.

En je kan hier ook eens gaan lezen.

https://www.orange.be/nl/contact

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
timenco
Aspirant verkenner

@Josette daar gaat het dus al mis. 5000 is een nummer dat ik niet kan bellen als niet mobiel Orange gebruiker.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@timenco oeps dat wist ik niet!

Sorry.

Dan naar een shop telefoneren.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen