Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
carmania2000
Aspirant verkenner

Gespamd door Orange verkopers

moesten er hier mensen zijn die geintresseerd zijn in een goedkoop en goed pakket mogen die mij altijd een pb sturen.  Kwaliteit beter dan orange en prijs lager dan orange.  Wij hebben wel een goed klantendienst en service.  Voila wij zullen jullie ook eens heel de dag spammen zoals jullie in onze facebookgroepen doen

Labels (2)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
mechanik
Ervaren verkenner

Re: beste koop

ik persoonlijk vind je manier van reageren op bepaalde postings wel heel laag bij de grond ....

jij hebt hier duidelijk geen plaats, hetis de bedoeling van hier de mensen met een Orange abo bij te staan en te helpen en hun niet naar een ander te sturen ...

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Kwaliteit beter dan orange EN goedkoper dat bestaat niet in België.

Over Telenet kan je discussieren welke de beste kwaliteit is. Maar die zijn zeker niet goedkoper.
Al de rest is geen kabel internet, dus komt niet in de buurt van Orange en Telenet :-)

0 pluimen
carmania2000
Aspirant verkenner

zolang de zelfstandige verkopers van orange onze facebookgroepen blijven spammen met hun reclame blijf ik hier ook berichten spammen.  Maar je vind dit blijkbaar zelf niet leuk, awel zegt dat tegen die gasten van orange.  Hun manier van werken is laag bij de grond

0 pluimen
mechanik
Ervaren verkenner

echt kleine kindermentaliteit ... grow up ...

0 pluimen
carmania2000
Aspirant verkenner

zolang die peuters van orange niet stoppen, stop ik ook niet.  

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

En welke facebook groepen zijn dat dan ?

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

Beste ,

U wil niet gespamt worden op Facebook maar hier doet u dat wel als een soort tegen actie van wat u spammen vindt van Orange op Facebook. Mocht u hier last van ondervinden kan u gewoon op facebook orange blokkeren voor spamming daar bestaan regels voor. Ten tweede weet 100 procent zeker dat orange dit niet doet voor klanten aan te werven omdat het niet bepaald netjes is om het via zo een weg te doen en is ver gezocht om zo klanten te bnden. een bedrijf als orange heeft dat ook niet nodig om het z te doen . U bent bezig om via deze weg klanten te binden omdat u een product wil verkopen maar blijkbaar niet verkoopt dus gaat u via een community die bedoeld is mensen te helpen u belachelijk zitten maken. Zou toch eens over wegen om dan via facebook reclame te maken voor uw product te verkopen. Dus mocht u niks zinnigs te zeggen hebben hier laat het dan leuk voor iedereen zijn zodat mensen met echte vragen wel geholpen kunnen worden. 

0 pluimen
carmania2000
Aspirant verkenner

En toch doet orange het zo,  zijn allemaal schijnzelfstandige die werken voor een dochteronderneming van orange.  Doen niets anders dan groepen spammen om klanten te zoeken.  Ik verkoop trouwens niks, is enkel om orange eens te laten zien hoe leuk hun manier van verkopen is.

0 pluimen
carmania2000
Aspirant verkenner

Wij vragen ook alleen maar onze groepen leuk te houden.  Als van 10 nieuwe posts er 5 of 6 reclame zijn voor orange blijft het niet leuk.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen