annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Nest Wifi

Topic gestart op: 07-11-20 14h56

Antwoorden: 4 antwoorden

bartc
Aspirant verkenner

Google Nest Wifi

Beste,

Ik zou graag Google Nest Wifi kopen en dit optimaal gebruiken. Heeft iemand hier al ervaring mee en hoe kan ik dit het beste instellen? Ik heb nog een eerste generatie Mobistar router.

Labels (4)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

@bartc 

Ik heb een Google Nest Mini en ben daar zeer tevreden over. Om in te stellen, best de Google Home app downloaden en de stappen volgen... Niet moeilijk eigenlijk.

Naast de mini, heb ik sinds kort ook de google hub... (gekregen voor mijn verjaardag 😉) Mijn hub is verbonden met mijn Google Nest Cam en ik kan alles in het oog houden op dat scherm.

0 pluimen
bartc
Aspirant verkenner

@patrick2 in de eerste plaats natuurlijk bedankt voor je antwoord, laat ik heb het over de Wifi Router en Points. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bartc  jou huidige modem is geen probleem daar kan je wel perfect mee doorgaan. Je kan ook altijd de klantendienst eens bellen of een afspraak maken in een shop om je modem als nog eens te ruilen. Zoals ik al heb aangegeven je huidige modem is geen enkel probleem het enige wat je Google nest nodig heeft een internet aansluiting. Dus je huidige opstelling voldoet daar wel aan. 

Heb je nog andere routers achter de modem staan dan is dat ook geen probleem. Ik heb zelf een Mesh wifi systeem en daar heb ik de Google nest hub mee verbonden en dat werkt perfect.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bartc  thuis heb ik de Google nest hub , die is met het scherm. Je hebt ook nog de Googel nest mini en dat is enkel de box. Het gebruik op het scherm vind ik persoonlijk fijner maar het doet hetzelfde als de nest mini. Je kan er aan vragen voor muziek of je route of je agenda. Natuurlijk zie je de info die je vraagt bij de nest hub op het scherm en bij de nest mini hoor je enkel die informatie. Beste is eens te kijken wat je zelf het fijnste vindt. Hier vind je nog eens de info :

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/smart-home

 

Weet ook dat we over dit onderwerp een aparte rubriek hebben. Daarin kan je de ervaring eens lezen van andere waaronder die van mij zelf. En eventuele vragen gelinkt aan het onderwerp kan je ook in die rubriek vragen.

https://community.orange.be/t5/Smart-Home/bd-p/SmartHomeNL

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen