annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo iedereen ik heb overdag trager wifi dan snachts.

Topic gestart op: 30-10-19 20h57

Antwoorden: 7 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen ik heb overdag trager wifi dan snachts.

Met de kabel heb ik geen problemen gehad maar Wi-Fi is soms traag en snachts rap. Overďag gaat die nog steeds niet boven 50 mgbs en snachts ga mij Wi-Fi wel boven 50 mgbs ga thuis rond 80 a 90 mgbs is dat normaal voor rest werk als goed. Voor rest ben ik te vrede klant van Orange 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Milodou
Aspirant verkenner

Dit kan zijn omdat je waar je dan ook zit minder wifi is dan in de zetel 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Met de kabel heb ik geen problemen gehad maar Wi-Fi is soms traag en snachts rap. Overďag gaat die nog steeds niet boven 50 mgbs en snachts ga mij Wi-Fi wel boven 50 mgbs ga thuis rond 80 a 90 mgbs is dat normaal voor rest werk als goed. Voor rest ben ik te vrede klant van Orange 

Hallo @Sloebers

De antwoorden van @patrick2 en FilipWeijts zijn correct. Neem ook eens een kijkje op de post van @CelineR waarin ze tips&tricks geeft om je wifisterkte te optimaliseren.

Groetjes,

Nelson 

0 pluimen
FilipWeijts
Gewaardeerd verkenner

Dat is logisch omdat je overdag vermoedelijk meer gebruikers op uw wifi hebt dan tijdens de nacht. Als je maar alleen op uw wifi moest zitten, en je woont in een appartement of je hebt naaste buren dan zou ik mijn paswoord eens wijzigen om uit te sluiten dat er geen anderen uw wifi mee gebruiken 

Sloebers
Veteraan verkenner

Ik zien geen anderen gebruikers op mij Wi-Fi maaŕ het is zeker een goed idee dank je wel 

Leden met de meeste pluimen