Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-18 14h34
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Graag had ik de SSID en paswoord van mijn modem veranderen. Maar indien ik een fout zou maken kan de modem terug gezet worden naar de oorspronkelijke instelling?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
U kan altijd de modem terug zetten in de fabrieksinstellingen dus dan is uw oorspronkelijke SSID en wachtwoord weer het oude wat u gekregen heeft van Orange.
Ik heb meermaals het SSID en password veranderd, maar telkens na ongeveer 7 dagen verandert dit terug vanzelf naar het oude. Meestal gebeurt dit na een week, meestal op vrijdag ochtend 3u00. Moet ik hiervoor eerst de modem resetten en dan pas de nieuwe credentials invullen? (Weet trouwens niet of ik die oorspronkelijke van orange nog ergens terug vind)
U kan altijd de modem terug zetten in de fabrieksinstellingen dus dan is uw oorspronkelijke SSID en wachtwoord weer het oude wat u gekregen heeft van Orange.
Patrick2, ik heb meermaals het SSID en password veranderd, maar telkens na ongeveer 7 dagen verandert dit terug vanzelf naar het oude. Weet je hoe het nieuwe behouden kan blijven?