annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe SSID en paswoord van modem veranderen?

Topic gestart op: 01-08-18 14h34

Antwoorden: 3 antwoorden

Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Hoe SSID en paswoord van modem veranderen?

OPGELOST

Graag had ik de SSID en paswoord van mijn modem veranderen. Maar indien ik een fout zou maken kan de modem terug gezet worden naar de oorspronkelijke instelling?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

U kan altijd de modem terug zetten in de fabrieksinstellingen dus dan is uw oorspronkelijke SSID en wachtwoord weer het oude wat u gekregen heeft van Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
krolic
Aspirant verkenner

Ik heb meermaals het SSID en password veranderd, maar telkens na ongeveer 7 dagen verandert dit terug vanzelf naar het oude. Meestal gebeurt dit na een week, meestal op vrijdag ochtend 3u00. Moet ik hiervoor eerst de modem resetten en dan pas de nieuwe credentials invullen? (Weet trouwens niet of ik die oorspronkelijke van orange nog ergens terug vind)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

U kan altijd de modem terug zetten in de fabrieksinstellingen dus dan is uw oorspronkelijke SSID en wachtwoord weer het oude wat u gekregen heeft van Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
krolic
Aspirant verkenner

Patrick2, ik heb meermaals het SSID en password veranderd, maar telkens na ongeveer 7 dagen verandert dit terug vanzelf naar het oude. Weet je hoe het nieuwe behouden kan blijven?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen