Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-24 16h18
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoe kan ik echt contact opnemen met Orange? Dus niet de black-hole opties die op de site als "contact" worden gegeven.
Hoe kan ik contact opnemen om een case te loggen die ik kan opvolgen?
Niet een FAQ, niet met een bot die het niet doet, niet met de klantenzone waar er cookie problemen zijn en waar er toch geen support cases vallen aan te maken, niet via dit forum waar de activatielink in de mail niet werkt, niet via telefoon waar het jarenlang te druk is om op te nemen, niet een formulier invullen waarvan ik een transcript ontvang waarin staat dat ik binnen 3 dagen zal antwoord krijgen (wat natuurlijk ook niet gebeurt) ...
Kortweg een echte contact manier en dit via email of een ticketing systeem. Heeft Orange ergens echte support?
Alles bij Orange zit precies met haken en ogen aan elkaar.
Om je gewoon kort en krachtig te antwoorden dit kan niet. Dit is bij geen enkele provider zo dat je op die manier een case kan opvolgen en zien wat er gebeurd.
Je moet overal binnen bellen of een antwoord formulier invullen of een chat bericht sturen via Messenger of een formulier. En dan zullen ze dit voor je intern bekijken en je erna terug contacteren als het is opgelost of je een bericht sturen.
Bij Orange wordt er op dat formulier niet geantwoord. Ook niet binnen de 3 dagen zoals ze zelf vermelden. Ik wordt nooit terug gecontacteerd. Ik dacht dat dit ondertussen duidelijk was van mijn reacties. De enige reacties die ik krijg zijn hier ... van Orange klanten. Dat zegt wel genoeg.
Er is een tijdlang een chat optie geweest. Die heeft men jammer genoeg al snel weer opgedoekt wegens te groot succes ...
Lees: het aantal (al dan niet simultane) chats liep de spuigaten uit en deftige opvolging kon niet meer geleverd worden.
Inderdaad 🙂 er is wel een "persoonlijke" "assistent" bot. Die heb ik ook al eens geprobeerd. De bot zei dat mijn chat werd doorgestuurd en dat ik online moest blijven omdat er een mens zou overnemen... ik heb dit lang laten open staan, gewoon om eens te zien wat er gebeurde... Ik moet het je wrs niet uitleggen dat ik na een uur nog geen reactie had en die er nooit zal komen 🙂
Die bots worden altijd gezien als the holy grail maar in de praktijk zijn die enkel een middel om op support personeel te besparen en je van het kastje naar de muur te sturen.
Het feit dat er zoveel chats zijn zegt ook al genoeg.