annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe "echt" contact opnemen?

Topic gestart op: 23-07-24 16h18

Antwoorden: 18 antwoorden

slechtinternet
Aspirant verkenner

Hoe "echt" contact opnemen?

Hoe kan ik echt contact opnemen met Orange? Dus niet de black-hole opties die op de site als "contact" worden gegeven.

Hoe kan ik contact opnemen om een case te loggen die ik kan opvolgen?

Niet een FAQ, niet met een bot die het niet doet, niet met de klantenzone waar er cookie problemen zijn en waar er toch geen support cases vallen aan te maken, niet via dit forum waar de activatielink in de mail niet werkt, niet via telefoon waar het jarenlang te druk is om op te nemen, niet een formulier invullen waarvan ik een transcript ontvang waarin staat dat ik binnen 3 dagen zal antwoord krijgen (wat natuurlijk ook niet gebeurt) ...

Kortweg een echte contact manier en dit via email of een ticketing systeem. Heeft Orange ergens echte support?

Alles bij Orange zit precies met haken en ogen aan elkaar.

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Tomas1
Aspirant verkenner

Nummer 5000 en daar kun je met orange bellen

0 pluimen
slechtinternet
Aspirant verkenner

Ik begrijp niet hoe moeilijk het is mijn initiele bericht ECHT te lezen. Ik had duidelijk gezegd dat ik niet op zoek ben naar een telefoonnummer waar er niemand oploopt.

Ik heb trouwens geen telefonie meer bij Orange aangezien dit opnieuw zo onbetrouwbaar is dat ik een andere provider moet inschakelen om een backup oplossing te hebben.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@slechtinternet  het staat je vrij om te gaan, zo een muggenzifter als jij

hebben we hier nog nooit binnen gehad.

Fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@slechtinternet  een goedenavond,

zoals overal werken ze op deze manier hoor!

Nr 5000

Of via FB-Messenger https://www.facebook.com/OrangeBelgium

een berichtje doen.

Of je stelt je vraag hier op de tribe en wie weet helpt er je iemand!

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
slechtinternet
Aspirant verkenner

Graag even het initieel bericht lezen.

Ik ga niet uren aan de telefoon hangen hopend dat er iemand opneemt en dan weggestuurd wordt met een "herstart de modem eens" om daarna terug van stap 1 te beginnen. Een technisch probleem op het Orange netwerk kan hier niemand oplossen. Daarvoor is er Orange "support".

Ik zoek dus een manier om echt contact op te nemen waar ik de case kan opvolgen.

Ze werken zeker niet overal zo.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen