Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-24 16h18
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoe kan ik echt contact opnemen met Orange? Dus niet de black-hole opties die op de site als "contact" worden gegeven.
Hoe kan ik contact opnemen om een case te loggen die ik kan opvolgen?
Niet een FAQ, niet met een bot die het niet doet, niet met de klantenzone waar er cookie problemen zijn en waar er toch geen support cases vallen aan te maken, niet via dit forum waar de activatielink in de mail niet werkt, niet via telefoon waar het jarenlang te druk is om op te nemen, niet een formulier invullen waarvan ik een transcript ontvang waarin staat dat ik binnen 3 dagen zal antwoord krijgen (wat natuurlijk ook niet gebeurt) ...
Kortweg een echte contact manier en dit via email of een ticketing systeem. Heeft Orange ergens echte support?
Alles bij Orange zit precies met haken en ogen aan elkaar.
Nummer 5000 en daar kun je met orange bellen
Ik begrijp niet hoe moeilijk het is mijn initiele bericht ECHT te lezen. Ik had duidelijk gezegd dat ik niet op zoek ben naar een telefoonnummer waar er niemand oploopt.
Ik heb trouwens geen telefonie meer bij Orange aangezien dit opnieuw zo onbetrouwbaar is dat ik een andere provider moet inschakelen om een backup oplossing te hebben.
@slechtinternet het staat je vrij om te gaan, zo een muggenzifter als jij
hebben we hier nog nooit binnen gehad.
Fijne avond.
@slechtinternet een goedenavond,
zoals overal werken ze op deze manier hoor!
Nr 5000
Of via FB-Messenger https://www.facebook.com/OrangeBelgium
een berichtje doen.
Of je stelt je vraag hier op de tribe en wie weet helpt er je iemand!
Graag even het initieel bericht lezen.
Ik ga niet uren aan de telefoon hangen hopend dat er iemand opneemt en dan weggestuurd wordt met een "herstart de modem eens" om daarna terug van stap 1 te beginnen. Een technisch probleem op het Orange netwerk kan hier niemand oplossen. Daarvoor is er Orange "support".
Ik zoek dus een manier om echt contact op te nemen waar ik de case kan opvolgen.
Ze werken zeker niet overal zo.