annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe vaste lijn doorschakelen als er geen kiestoon is??

Topic gestart op: 12-12-20 10h35

Antwoorden: 4 antwoorden

EllenVanity
Aspirant verkenner

Hoe vaste lijn doorschakelen als er geen kiestoon is??

Onze vaste lijn hebben we nodig voor onze professionele activiteit.
Deze verbinding valt dikwijls weg.

Is er een manier om de vaste lijn door te schakelen naar de gsm ALS ER GEEN KIESTOON IS?


Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@EllenVanity  goedemiddag, allereerst voor jou:

 

Tagnieuw.jpg

Heb jij zo een kastje ertussen staan Cisco?

Dat kan je laten testen misschien scheelt er iets aan? 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EllenVanity  om een doorschakeling te doen heb je wel degelijk een kiestoon nodig anders zal je doorschakeling niet lukken. 

Nu je aangeeft dat je vaste lijn met regelmaat weg valt waarom laat je er dan niet heen kijken door Orange? Eventueel een nieuwe modem laten plaatsen voor de vaste lijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
EllenVanity
Aspirant verkenner

@patrick2 Wij komen van telenet over en daar kon je een nummer, om door te schakelen, ingeven via uw account op de website.
De reden dat ik het vroeg is dat ik reeds ingebeld had. 45min gewacht alvorens ik iemand kon spreken en toen viel de GSM verbinding weg. Ik had echt geen zin om nogmaals zolang te wachten.

Uiteindelijk heb ik het toch moeten doen. Eer was niet dadelijk een probleem te vinden vanop afstand zeiden ze. Er ging een technieker langskomen. Nog steeds niet gehoord of vernomen wanneer dit gaat zijn.

Ondertussen hebben ze de lijn wel doorgeschakeld dus het zal wel eens in orde komen zeker !!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EllenVanity  het klopt inderdaad dat je een doorschakeling bij Telenet online kan regelen , heb er gewerkt 🙂 

Bij Orange is dit jammer genoeg niet zo en het zou een welkom iets zijn voor de vaste lijn. Enkel het nadeel is dat de Cisco de vaste lijn bediend bij Orange en dus niet gekoppeld is aan je klantenzone. Bij Telenet wordt je modem bediend door 'mijn Telnet' al die systemen zijn allemaal gelinkt aan elkaar. Treed niet verder in detail hier over 🙂 

Als het voor jou nu in orde is is het goed dan heb je toch een oplossing. Maar als je wil dat er als nog een technieker komt voor nazicht zou ik wel terug bellen anders heb je geen afspraak. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen