Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-09-18 15h33
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal,
Heb een abonnement van love. Op de modem hangen 10 toestellen, zowel draadloos als fixed.
Nu treedt regelmatig het probleem op dat 1 of meerdere toestellen geen verbinding kan maken met de modem. Vb als de tv, chromecast en pc opstaan, kan de Ipad of gsm geen verbinding vinden met het draadloos netwerk. Kan het zijn dat de modem al deze toestellen niet tegelijkertijd aankan?
Mvg,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal,
Heb een abonnement van love. Op de modem hangen 10 toestellen, zowel draadloos als fixed.
Nu treedt regelmatig het probleem op dat 1 of meerdere toestellen geen verbinding kan maken met de modem. Vb als de tv, chromecast en pc opstaan, kan de Ipad of gsm geen verbinding vinden met het draadloos netwerk. Kan het zijn dat de modem al deze toestellen niet tegelijkertijd aankan?
Mvg,
Ugh @arne78,
Er is geen limiet op het aantal toestellen die je wenst te verbinden met je modem. Hou er wel rekening mee dat de kwaliteit van de verbinding sterk achteruit kan gaan, naarmate er meer toestellen tegelijk worden verbonden aan je modem.
Je neemt best contact op met de technische dienst (5000 - optie 4) om na te gaan of het aan je signaal ligt. Ze kunnen om te beginnen je signaal al eens splitsen, zodat de toestellen onderling de bandbreedte van een ander signaal gebruiken.
Dans de overwinning tot in de nacht!
🏹 Totems Saluut 🏹
Hallo allemaal,
Heb een abonnement van love. Op de modem hangen 10 toestellen, zowel draadloos als fixed.
Nu treedt regelmatig het probleem op dat 1 of meerdere toestellen geen verbinding kan maken met de modem. Vb als de tv, chromecast en pc opstaan, kan de Ipad of gsm geen verbinding vinden met het draadloos netwerk. Kan het zijn dat de modem al deze toestellen niet tegelijkertijd aankan?
Mvg,
Ugh @arne78,
Er is geen limiet op het aantal toestellen die je wenst te verbinden met je modem. Hou er wel rekening mee dat de kwaliteit van de verbinding sterk achteruit kan gaan, naarmate er meer toestellen tegelijk worden verbonden aan je modem.
Je neemt best contact op met de technische dienst (5000 - optie 4) om na te gaan of het aan je signaal ligt. Ze kunnen om te beginnen je signaal al eens splitsen, zodat de toestellen onderling de bandbreedte van een ander signaal gebruiken.
Dans de overwinning tot in de nacht!
🏹 Totems Saluut 🏹
hallo
je hebt inderdaad geen limit op het connecteren van de modem.
Houd er wel rekening mee dat er bij orange 2 modem's in de loop zijn.
Dus valt ook te zien welke modem u heeft .
En bij modem 1 heeft u 2 punten de 2.4 ghz en de 5 ghz dat u kan connecteren.
Modem 2 heeft u 4 punten om te connecteren 2 maal 204 ghz 2 maal 5 ghz
Indien nodig neem contact op met ons en helpen u met u probleem.
Mvg techfix-orange
Beste.
hoe weet je dan welke modem je hebt? Met 2 of 4 punten.
zou er een mogelijkheid zijn om de modems te wisselen.
bv ik heb eentje met 2 punten naar een met 4 punten?
alvast bedankt
Ugh @Hypron,
Siligence modem = modem 2 (4punten): https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet/hoe-internetproblemen-oplossen?...
Compal modem = modem 1 (2punten): https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet/hoe-internetproblemen-oplossen?...
De mogelijkheid om je modem te wisselen kan je best eens bespreken met de technische dienst op het 5000-nummer.
Proef de zon-zoete bessen van de aarde
Totems Groet