annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Huawei B525 - port forwarding

Topic gestart op: 04-08-18 12h45

Antwoorden: 11 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Huawei B525 - port forwarding

OPGELOST

Word port forwarding wel toegelaten bij Orange? Indien niet ben ik echt niets met de 4G router. Ik wil mijn cameras kunnen bekijken, home automation systeem bedienen, op mijn NAS geraken etc.

 

Op de router settings heb ik volgende aanpassingen gedaan:

Security / Virtual Server : 

CAM TUIN 5001-5001 192.168.1.5 80-80 TCP/UDP On

 

Security / Firewall : ann/uit, speelt geen rol. Zelfs als ik de optie "Disable WAN port ping" uitschakel kan ik de router niet  pingen.

WAN IP address is verschillend tussen wat er te zien is op System / Device Information / WAN IP address en wat de site https://whatismyipaddress.com me laat zien.

Moet je hiervoor een ander abonnement aanschaffen of zo? Ik ben radeloos ziek gezocht naar alle opties, heb zelfs DMZ geprobeerd, en ook Security / Special Applications toegevoegd.

Wat zie ik over het hoofd aub? Ik had hiervoor een Airport van Apple en was allemaal zo simpel en werkte altijd. Nu krijg ik niets gedaan.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Pft, is gewoon hopeloos. Dit is géén product die zou mogen verkocht worden.

Heb een VPN server opgezet op t werk en met de mac kan ik perfect verbinden via L2TP, natuurlijk wat had je verwacht: met de huawei router natuurlijk niet.

Waarom staan al deze opties in de router als je ze NIET kan gebruiken???

Ik breng het product terug want dit is pure KAFKA, mijn geduld is echt op. En dit forum / community lijkt ook nergens op, na een week zonder antwoord is dus géén service.

Moet je weten dat ik 4 weken heb moeten wachten tot deze rommel er was en meerdere uren aan telefoon heb gehangen, ENKEL voor de bestelling en levering. Orange is geen bedrijf maar een mislukte eenmans zaak op de rand van faillissement.

Ik heb ook een compensatie beloofd gekregen maar nog niets gezien hiervan, omdat ik zoooooo lang heb moeten wachten en dat die niet de normale gang van zaken was. hahahaaaa, laat me niet lachen...

Ik heb geen antwoord meer nodig op deze post, het is te laat nu. Hoop enkel dat ze hem laten staan zodat andere potentiele klanten kunnen bezinnen eer ze hiermee beginnen. Je bent gewaarschuwd 😄

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Anonymous
Niet van toepassing

OK, als ik een outbound doe naar een andere remote located PC, dan zie ik dat het WAN IP begint met 94.109 terwijl op de router System / device info : het IP begint met 10.217 De rest blijft altijd hetzelfde en is consistent. Outbound werkt dus wel, nu nog in de andere richting.

Een tracert op de remote PC naar het WAN IP strand op 212.65.33.234 : de ISP van Mobistar licenced aan Orange BXL AS47377

Dus de router lijkt me het WAN IP address niet te registreren op deze ISP.

Het moet mogelijk zijn, want ook in de online manual wordt er uitgelegd hoe dit moet gedaan worden. Moet ik een ander abonnement nemen?

In deze tijd van domotica, IOT, remote workspaces, moeten we toch kunnen port forwarding doen?

PLS help, wil niet met Orange bellen want dat duurt te lang, in de shop horen ze het donderen in Keulen...

0 pluimen
Kapistijn
Aspirant verkenner

Na telefonisch contact gehad te hebben met Orange blijkt dat portforwarding niet mogelijk is, waarom kunnen ze me geen uitleg voor verschaffen. Ook is het niet mogelijk om een "domme" modem te creeren. Ik begin persoonlijk veel te voelen om terug naar de concurrentie over te stappen hierdoor.

Leden met de meeste pluimen