Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-22 16h26
Antwoorden: 1 antwoord
Hey,
Kennelijk staat mijn IP-adres op een blacklist. Het zou een level-3-block zijn wat betekent dat het een provider-probleem is. Kennelijk moet de internetprovider dit oplossen. Iemand ervaring hiermee?
Meer info op: https://whatismyipaddress.com/blacklist-check https://whatismyipaddress.com/uceprotect
Het ligt er aan waarom je op die blacklist staat dat kan verschillende redenen hebben.
De meest voorkomende , wat ik vaak mee maakte op de klantendienst , is dat er vanuit je email account te veel mails verstuurd worden woordoor je als spammer beschouwd wordt en dan kom je ook op die blacklist.
Maar weet je de reden hier achter ?
Beste is dan denk ik ook de klantendienst contacteren via social media of telefonisch en een dossier laten aanmaken voor de achterliggende diensten. Deze zullen dan actie moeten ondernemen dat je van die blacklist af geraakt.
Maar als dit gaat om een email probleem zoals ik net al heb uitgelegd en je email adres wordt gehost door een andere provider dan moet je die contacteren en niet Orange want die gaan dan niks kunnen doen.