annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet Boost

Topic gestart op: 06-04-22 14h33

Antwoorden: 12 antwoorden

lvincent
Aspirant verkenner

Internet Boost

Heb mij Boost optie laten aanpraten, maar gaf geen verschil na activatie. Volgens tech support omdat ik niet met een kabel testte maar via wifi. Mijn setup is een mesh netwerk, dat via kabel aan de Orange modem hangt. Mesh kan 500mbps aan. Zou volgens mij moeten werken...niet dus. Snap het niet...iemand misschien wel?

Labels (3)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Vinimon
Gewaardeerd verkenner

Eens een reboot van je modem proberen en zeker maken dat de lampjes +5sec uit zijn voor je die terug opstart.

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Dit zou moeten werken! Zelf heb ik een mesh netwerk van Netgear (Orbi) dat identiek dezelfde snelheid heeft als mijn modem, maar doorheen het hele huis perfect bereikbaar is, in tegenstelling tot de Orange modem. Wel moet ik zeggen dat mijn netwerk de boost niet heeft, maar toen de snelheid van 100 Mbps naar 150 Mbps werd opgetrokken, weerspiegelde zich dit duidelijk in het mesh netwerk. Volhouden, laat de klantendienst niet met rust! Er is bovendien geen verschil tussen kabel en wifi! You should get what you pay for!

0 pluimen
lvincent
Aspirant verkenner

Thx. Dacht ik ook. Momenteel doe ik met m'n mesh 150Mb, en die kan hoger, en volgt mooi het modem maximum.

Dame aan telefoon wou echter niet toegeven. Werkt enkel met 'kabel'...raar. Heb dan meteen boost gecanceld...als het toch niet werkt. Nu factuur afwachten...want nog geen email van cancellation gekregen. Jammer.

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Heb je echt de boost nodig? Normaal gezien is dit voor zware internettoegang zoals gamende kinderen die tegelijkertijd aan het spelen zijn, eigen servertoepassingen, downloaden van films of muziek in overdreven mate (Netflix e.d. Downloaden met 150 Mbps vlot!). 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen