Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-22 14h33
Antwoorden: 12 antwoorden
Heb mij Boost optie laten aanpraten, maar gaf geen verschil na activatie. Volgens tech support omdat ik niet met een kabel testte maar via wifi. Mijn setup is een mesh netwerk, dat via kabel aan de Orange modem hangt. Mesh kan 500mbps aan. Zou volgens mij moeten werken...niet dus. Snap het niet...iemand misschien wel?
Eens een reboot van je modem proberen en zeker maken dat de lampjes +5sec uit zijn voor je die terug opstart.
Dit zou moeten werken! Zelf heb ik een mesh netwerk van Netgear (Orbi) dat identiek dezelfde snelheid heeft als mijn modem, maar doorheen het hele huis perfect bereikbaar is, in tegenstelling tot de Orange modem. Wel moet ik zeggen dat mijn netwerk de boost niet heeft, maar toen de snelheid van 100 Mbps naar 150 Mbps werd opgetrokken, weerspiegelde zich dit duidelijk in het mesh netwerk. Volhouden, laat de klantendienst niet met rust! Er is bovendien geen verschil tussen kabel en wifi! You should get what you pay for!
Thx. Dacht ik ook. Momenteel doe ik met m'n mesh 150Mb, en die kan hoger, en volgt mooi het modem maximum.
Dame aan telefoon wou echter niet toegeven. Werkt enkel met 'kabel'...raar. Heb dan meteen boost gecanceld...als het toch niet werkt. Nu factuur afwachten...want nog geen email van cancellation gekregen. Jammer.
Heb je echt de boost nodig? Normaal gezien is dit voor zware internettoegang zoals gamende kinderen die tegelijkertijd aan het spelen zijn, eigen servertoepassingen, downloaden van films of muziek in overdreven mate (Netflix e.d. Downloaden met 150 Mbps vlot!).