annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet + TV problemen !

Topic gestart op: 27-04-18 17h13

Antwoorden: 3 antwoorden

lummadesign
Aspirant verkenner

Internet + TV problemen !

Waar zal ik starten... !!

 

Momenteel hebben wij het Internet Noord pakket en sinds dag 1 is dit een grote ramp!

Internet valt steeds weg om een bepaalde tijd (ook zien wij HEEL wat errors staan in de LOGS van de modem)... Ik heb een downloadsnelheid van gemiddeld 8/10mbps.. en zo kan ik blijven doorgaan met klachten.

Als wij wensen televisie te kijken en de tvgids te raadplegen, dan krijgen wij steeds de melding 'geen informatie beschikbaar'.

Kan er ook maar IEMAND hier ons te hulp schieten?

 

Alvast bedankt.

 

log1_orange.jpg

 

speedtest1.jpgspeedtest2.jpgspeedtest3.jpgspeedtest4.jpg

 

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

In dit geval de errors die men ziet zijn zo gezegd modme events. Dit kan zijn dat er een op 1 stapeling is van fouten in de modem of er is iets buiten op het netwerk wat niet correct loopt. Om eventueel het probleem proberen op te lossen is de modem een hard reset te geven en een paar dagen wachten om te zien of die fouten terug komen. De fout die men op tv ziet is een reactie op het feit wat er gebeurd met het internet . De tv is verbonden met internet en heeft dus zogezegd interactiviteit maar door die fouten kan de tv dus geen perfecte verbinding maken met het internet. 

Gaat het allemaal niet helpen of werken bel naar de klantendienst en laat die andere testen op afstand uitvoeren en dan kunnen die bepalen wat de volgende stap of stappen gaan zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
lummadesign
Aspirant verkenner

Beste patrick,

Ondertussen heeft de modem toch al redelijk wat resets gekregen.. Het probleem blijft terug komen en dit meestal op dezelfde momenten van de dag. Gisteren bezoek gekregen van een persoon die ook wat bezig is met IT na zijn uren en hij denkt dat er een probleem is met de bekabeling van buitenaf. Maar goed.. Ik bel Dinsdag even richting Orange en ik hoop dat dit nu eindelijk eens kan opgelost worden, want op deze manier is het echt niet doenbaar.

Alvast bedankt en ik hou je op de hoogte.

 

log2_orange.jpg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ok bedankt om mij op de hoogte te houden en hopelijk is het probleem snel opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen