Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-24 15h30
Antwoorden: 12 antwoorden
Beste,
Ik had een tijdje een setup getest met de Orange modem in bridge modus. Niet geheel tevreden met de resultaten wou ik nu terug naar een 'normale' werking. Ik heb de router gereset naar de fabrieksinstellingen, maar de internet toegang komt niet terug.
Op de login pagina zie ik dat "Internet Access" nog steeds op Bridge mode staat.
Na contact met de klantenservice (zonder diepgaande uitleg/vragen) werd mij verteld dat dit 4 dagen kon duren om te onderzoeken laat staan op te lossen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?
Kun je op internet via wifi - zie dat die actief is
Geen internet via WiFi of ethernet. Meerdere malen herstart intussen.
Zie volgende:
Ja, dan heb je nog geen WAN IP
Zal bellen worden naar Orange
Intussen kun je er misschien je eigen router terug tussen zetten
@Gregory
Helaas werkt deze optie ook niet meer. Waarschijnlijk omdat er nu ook geen WAN IP wordt aangeleverd.
Ik hoop echt dat ik geen 4 dagen zonder internet zal zitten, de klantenservice liet weten dat het zo lang zou kunnen duren voor te onderzoeken.