annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet access vast in Bridge Mode na factory reset

Topic gestart op: 16-04-24 15h30

Antwoorden: 12 antwoorden

Chukke
Aspirant verkenner

Internet access vast in Bridge Mode na factory reset

Beste,

Ik had een tijdje een setup getest met de Orange modem in bridge modus. Niet geheel tevreden met de resultaten wou ik nu terug naar een 'normale' werking. Ik heb de router gereset naar de fabrieksinstellingen, maar de internet toegang komt niet terug.

Op de login pagina zie ik dat "Internet Access" nog steeds op Bridge mode staat. 

Na contact met de klantenservice (zonder diepgaande uitleg/vragen) werd mij verteld dat dit 4 dagen kon duren om te onderzoeken laat staan op te lossen. 
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Chukke
Aspirant verkenner

Dag @Gregory 

Bedankt voor deze informatie. Het gekke is dat ik volgens de LEDs een WAN connnectie heb.

De leds van DS, US en "Internet" branden continu groen.

Ik kan ook gewoon inloggen op de router via 192.168.0.1. Het is daar op de inlog pagina dat ik bij Internet access "Bridge mode" zie staan.

Intussen op meerdere manieren gereset:

1. Hardware reset via naald
2. Via naald + samen met power terugaansluiten
3. Via config pagina 192.168.0.1

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zal ergens een foute weergave zijn.  Na reset zit je niet meer in bridge.  Als je in bridge zit kun je niet meer inloggen op de orange router

Misschien bij gelegenheid eens rebooten (modem power off, minuut wachten, terug power on = cold start)

Zou er niet van wakker liggen

0 pluimen
Chukke
Aspirant verkenner

Dag @Gregory 
Bedoel je dat de internet toegang vanzelf wel terug zal komen?

Ondertussen toch al een 4-tal uur aan het afwachten.
Op de status pagina vind ik dit terug:dStatusInternet.PNG\f

Dit is boodschap op inlogpagina:

Login.PNG

0 pluimen
streulma1987
Aspirant verkenner

Je zou kunnen in de instellingen van je modem Public IP uitzetten en overschakelen naar CGNAT.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen