Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-24 15h30
Antwoorden: 12 antwoorden
Beste,
Ik had een tijdje een setup getest met de Orange modem in bridge modus. Niet geheel tevreden met de resultaten wou ik nu terug naar een 'normale' werking. Ik heb de router gereset naar de fabrieksinstellingen, maar de internet toegang komt niet terug.
Op de login pagina zie ik dat "Internet Access" nog steeds op Bridge mode staat.
Na contact met de klantenservice (zonder diepgaande uitleg/vragen) werd mij verteld dat dit 4 dagen kon duren om te onderzoeken laat staan op te lossen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?
Je kunt even een prive bericht sturen op Facebook/messenger
Good luck
Zou nogmaals resetten - reset lang genoeg indrukken
Dan met een pc en ethernet kabel inloggen op de modem
Het kan even duren eer je een WAN IP krijgt
Op een Siligence modem zie je de leds pinken gedurende dit proces . Eerst DS (downstream), dan US (UPstream) en tenslotte On-Line ( = WAN IP verkregen)
Op de Livebox cable zitten alle leds in 1
Heb dit vroeger ook nog gedaan - je moet wel een minuut of 5 geduld hebben, en tussen twee pogingen in een pause nemen. Als je te rap na mekaar een WAN IP vraagt denk ik dat je geblokkeerd zult worden
Good luck
Dag @Gregory
Bedankt voor deze informatie. Het gekke is dat ik volgens de LEDs een WAN connnectie heb.
De leds van DS, US en "Internet" branden continu groen.
Ik kan ook gewoon inloggen op de router via 192.168.0.1. Het is daar op de inlog pagina dat ik bij Internet access "Bridge mode" zie staan.
Intussen op meerdere manieren gereset:
1. Hardware reset via naald
2. Via naald + samen met power terugaansluiten
3. Via config pagina 192.168.0.1