Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-18 16h48
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb al een paar dagen problemen met mijn internet. Het gaat zo traag daarna is er dan niets meer aan de hand.. en gaat het zoals het zou moeten.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
oei 😞
Je kan best de klantendienst bellen via het gratis nummer 5000 (optie 4-3-2-1)
of via Facebook en Twitter: daar kunnen ze ook wat van.
Zij openen een dossier voor je om dit te onderzoeken
en ik hoop alvast voor een snelle surfervaring
oei 😞
Je kan best de klantendienst bellen via het gratis nummer 5000 (optie 4-3-2-1)
of via Facebook en Twitter: daar kunnen ze ook wat van.
Zij openen een dossier voor je om dit te onderzoeken
en ik hoop alvast voor een snelle surfervaring
Hoi Ines,
Ik ken je gevoel volledig en ik zou hier ook graag het antwoord op weten. Wij zitten met hetzelfde probleem. Soms gaat het aan de volle 97Mbps, en dagen zoals vandaag haal ik amper 20Mbps (rechtstreeks op de modem met een Cat 6 kabel van een goede 2 meter, getest op verschillende toestellen. Wifi haalt zelfs minder dan 10 Mbps) ...
De modem een power cycle geven lost dit dan wel op, maar sommige periodes is dit meermaals per week ...