annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet onderbrekingen

Topic gestart op: 06-11-23 09h43

Antwoorden: 11 antwoorden

Decal
Aspirant verkenner

Internet onderbrekingen

Ik heb onderbrekingen dat de modem telkens terug moet verbinding maken met het internet. S'avonds gebeurd dit het meest, overdag zijn het meer haperingen. Het is effectief de modem die geen verbinding meer heeft. Ik denk problemen met de upstreamlink, deze heeft 4 kanalen met modulatie qam32, het gebeurd dat er 2 zakken naar qam16 (haperingen) en dan 2 kanalen die niet meer gelocked zijn en dan verliest de modem zijn verbinding en probeert opnieuw te verbinden. Nog iemand die dit herkent?

Labels (2)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@Decal  een goedemorgen,

heb je de modem al eens laten testen via de klantendienst?

Op het nr 5000 of via FB-Messenger?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Decal
Aspirant verkenner

Ja hoor, maar zodra zij testen is alles in orde. Nu moet ik wachten op technische dienst maar kan tot 3 dagen duren eer ze antwoorden of fouten in modem uitlezen en is dan nog niet opgelost. 20 jaar bij proximus (weggegaan omdat ik maar een 75mbps lijn heb) en geen enkel probleem, 4 dagen orange en niets anders dan problemen... Giga internet is giga probleem in dit geval 😂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen