Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-18 21h29
Antwoorden: 21 antwoorden
Sinds 2 weken kan mijn smart tv geen netwerk meer vinden om verbinding te maken met het internet
Mijn computer kan sindsdien echter wel verbinding maken met internet maar dit valt steeds weg na 2 minuten.
Soms werkt het ook eens een paar uur, wel, dan weer niet, dit is reeds 2 weken bezig.
Als het internet is weggevallen, en ik doe "probleem oplossen", dan werkt het weer 2 minuten.
(Bij oplossing staat dan steeds: "de standaard gateway is niet beschikbaar, met een groen vinkje ernaast)
Ik heb reeds:
-Modem gereset
- harde schijf geformateerd en windows opnieuw geinstalleerd
- drivers van netwerkadapter geupdate
Maar probleem blijft zich voordoen.
(Ik blijf wel verbonden met het netwerk, maar geen toegang tot het internet)
Wifi op gsm blijft wel werken.
Netflix op ps4 werkte ook nog goed tot daarnet.
Afgelopen week is ook een technieker van Orange een decoder van tv komen vervangen die plots niet meer werkte.
Eerst dacht ik dat alles gewoon afzonderlijk defect ging aangezien de smartphones en ps4 nog verbinding hadden, maar ik begin toch te vermoeden dat er iets mis is met de modem
(Stappenplan ook reeds gevolgd)
Zijn er nog dingen die ik kan proberen, of best klantendienst bellen? Is die bereikbaar op zondag?
Via de netwerk kabel leek alles goed te werken,
Dan ben ik naar mijn moeder gegaan, daar hebben ze telenet, daar heb ik hetzelfde probleem.
Het ligt dus aan mijn desktop, maar ik weet niet meer welke stappen ik verder kan ondernemen, nieuwe netwerkadapter kopen? Nu zit ik met zo een usb stickje
@Freek probeer eens met channel bandwidth voor 2.4 en 5GHz op 20MHz ingesteld op de Orange router.
@Jerre schreef:@Freek probeer eens met channel bandwidth voor 2.4 en 5GHz op 20MHz ingesteld op de Orange router.
http://192.168.0.1/WifiGeneral.asp
Het heeft geen zin om een IP adres van bij u intern hier te posten, niemand kan dat openen, wij kunnen niet in uw intern netwerk. Als ik daarop klik gaat mijn PC dat adres opzoeken in mijn eigen netwerk, want wij hebben allemaal intern 192.168.x.x adressen. En natuurlijk gaat mijn PC die pagina niet vinden, want ze staat op uw PC ....
Als je iets wil sharen met ons dat in uw eigen netwerk gebeurt, neem dan een screenshot en plaats die foto hier.
That's the only way !!
Ik ben niet meer mee, je zegt zelf dat je weet dat 192.168.0.1 standaard bij alle klanten het gateway adres is. En dan zeg je dat dit adres uniek aan mijn netwerk is ?