Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-20 13h21
Antwoorden: 12 antwoorden
We hebben regelmatig vragen en of opmerkingen in verband met de vraag of het verbruik gezien kan worden van het vaste internet. Daarop zijn er verschillende posten geweest maar wilde het toch eens samen nemen in 1 post .
Het is gebleken dat er bij verschillende personen het verbruik wel zichtbaar is en bij andere weer niet die krijgen de foutmelding ' wegens technische redenen kan uw aanvraag niet werkt worden ' . Het beste is om dan eens via de klantendienst of via Fb messenger ( geen FB account nodig ) of eventueel twitter een bericht te sturen. Deze zullen een dossier aanmaken en hopelijk zo snel als mogelijk op te lossen dat het verbruik zichtbaar is. Nu heb ik hier ook al andere Tribers gezien en daarbij gelezen dat het nog niet is opgelost.Zou willen zeggen dat men niet moet opgeven en nogmaals eens dit te laten bekijken. Er bestaat wel degelijk een Telemeter bij Orange om het vast internet verbruik te zien kijk maar in deze post .
Hopelijk is het voor iedereen zo een beetje duidelijk en bij eventuele vragen gewoon reageren onder deze post. Dan hebben we alles in 1 post staan in plaats van drie ,vier verschillende onderwerpen en posten die over hetzelfde gaan.
@Totem is het mogelijk om deze post ergens bovenaan vast te zetten ?
De routers die door de providers verdeeld en geïnstalleerd worden, of het nu gewone exemplaren aan de kabel zijn of 4G exemplaren, maakt niet uit, zijn steeds voorzien van een aangepaste firmware met beperkte mogelijkheden.
Dit om een groot deel van de klanten, dat niet over de nodige technische kennis beschikt, tegen zichzelf te beschermen.
En eigenlijk vind ik dat wel een goede zaak. Het bespaart de klantendienst een hoop werk en de klanten een hoop onnodige problemen door gepruts.
Wat de kleine groep van klanten die wel technisch onderlegd zijn wenst, en dat is reeds gevraagd: geef de mogelijkheid om, op eigen risico (= geen officiële support), een uitgebreidere firmware te krijgen om meer mogelijkheden te kunnen benutten. Tot op heden helaas nog geen respons op die vraag ...
Wat ik hier even wil verduidelijken uit de tekst van Patrick: er bestaan versies van Messenger die werken op basis van uw gsm nummer en volledig losstaand van FB zijn. Dit zowel voor op een gsm als voor op een PC.
Je hebt dus helemaal geen FB account nodig om Messenger te gebruiken.
En het is niet van horen zeggen, ikzelf heb geen FB en toch Messenger, zowel op gsm als op PC.
Voor de Tribers die niet graag zelf iets opzoeken: hier is een thread alwaar verschillende links instaan om zulke Messenger versies te downloaden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |