annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet versterken

Topic gestart op: 28-06-20 08h20

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Internet versterken

Goeiemorgen

Ik heb al een redelijk sterk wifi bereik, maar in mijn verste kamer is het niet zo goed. Ik heb gelezen dat Orange Mesh Wifi verkoopt.  Waar kan ik die bestellen? Op de website staat via 5000, maar kan ik dat ook eventueel via een Orange-shop? Of is via 5000 de enigste mogelijkheid. Heb de laatste tijd geen goede ervaringen gehad met de klantendienst via 5000 en ben dan bang dat het weer gaat mislopen.

 

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  zoals @Gregory  al zei.

ook ik zou morgen eerst naar je winkel in de buurt gaan.

Dan weet je alles precies ipv de klantendienst. 

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Josette @Gregory 

Ik kan ze niet kopen in een shop. Moet ze via 5000 bestellen. Vraag me soms af waarom Orange eigenlijk nog een shop heeft. Voor elke vraag dat je stelt krijg je daar als antwoord bel 5000. Ik vind dat wel jammer.

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  dit is te belachelijk voor woorden! 

 

Jammer voor je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, daar zie ik de zin en het nut toch niet echt van in ...

De shops ontlasten? Waarvoor dient een shop anders .. Toch wel om iets te verkopen, niet ??

Misschien dat @TomB hier wat licht in de duisternis kan laten schijnen over het hoe en waarom van deze attitude van Orange?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen