annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet versterken

Topic gestart op: 28-06-20 08h20

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Internet versterken

Goeiemorgen

Ik heb al een redelijk sterk wifi bereik, maar in mijn verste kamer is het niet zo goed. Ik heb gelezen dat Orange Mesh Wifi verkoopt.  Waar kan ik die bestellen? Op de website staat via 5000, maar kan ik dat ook eventueel via een Orange-shop? Of is via 5000 de enigste mogelijkheid. Heb de laatste tijd geen goede ervaringen gehad met de klantendienst via 5000 en ben dan bang dat het weer gaat mislopen.

 

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
TomB
Orange-werknemer

@Cdt24801 @Anonymous 

Mesh is niet verkrijgbaar in de shops. De reden waarom daar kan ik geen antwoord op geven. Deze zijn verkrijgbaar via 5000 technische hulp tv & internet.

Nu sinds 08/06/2020 kunnen we al tv bakjes omruilen in de shop (na dossier via technische dienst), ik denk dat dit in de toekomst wel mogelijk zou zijn. Maar tot op heden is dit enkel nog via de technische dienst. 

Ik heb hierover geen info of dit al dan niet in de toekomst via shops zal te verkrijgen zijn. Wel kan ik zeggen dat verschillende verkopers dit graag zouden willen. Langs de andere kant is het ook wel goed dat niet alles via de shop kan aangezien het soms lange wachtrijen zijn momenteel.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom



Anonymous
Niet van toepassing

@TomB 

Bedankt voor uw feedback.
Dan zal ik ze via 5000 bestellen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat vind ik dan jammer @Anonymous 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik zie ook dat de 5000 de enige mogelijkheid is. Toch zou eens een shop proberen.

Leden met de meeste pluimen