annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet zonder televisie?

Topic gestart op: 22-05-18 09h54

Antwoorden: 9 antwoorden

Johan73
Aspirant verkenner

Internet zonder televisie?

Is in de nabije toekomst een abonnement zonder televisie mogelijk?

Binnenkort is het één jaar geleden dat ik naar Orange overstapte. Buiten enkele kleine probleempjes, die allemaal verholpen werden, ben ik heel tevreden over de diensten en de klantenservice.

Het enige probleem is dat ik weinig tot geen televisie kijk. De actualiteit hou ik bij via internet, muziek en radio worden ook via internet gestreamd en films en series bekijk ik op BluRay en ik overweeg ook een abonnement te nemen op Netflix. De digibox staat dan ook stof te vergaren en de maandelijkse bijdrage voor digitale tv is voor mij dus weggegooid geld, dat ik liever aan een Netflix abonnement zou uitgeven.

Zou Orange een mogelijkheid overwegen om een mobiel en internetabonnement aan te bieden zonder digitale tv?

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem  Ik wil van mijn abonnement tv af en alleen nog internet maar ook minder Gb gebruik minder dan 5 GB wil wel kunnen bellen onbeperkt en sms onbeperkt dat wil ik behouden al de rest tv weg niets dan zever en reclame kijk amper nog . Welke optie moet ik dan nemen 

fijne groeten 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Voor wat betreft uw gsm abo: ik veronderstel dat je een GO Plus hebt momenteel. Gelet op uw vereisten kan je niet lager gaan, met de GO Light heb je geen onbeperkt bellen (slechts 150 minuten) en ook slechts 2 GB data, daar waar je er toch bijna 5 verbruikt.

OK, het Plus abo wordt duurder en de verhoging van 11 GB naar 20 GB data zou dat wat moeten compenseren, maar daar heb jij niets aan. Puur deficit dus, maar daar is helaas niks aan te doen. Om u te troosten: ik zit in hetzelfde schuitje ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Neen hoor @Cdt24801 

Aangezien ze vast internet heeft kost de Go Plus niets meer, ie de prijs gaat wel omhoog maar de korting erop gaat evenveel omhoog - zie Mobiele abonnementen met Love-korting (klanten met vast Internet) hier

het enige dat omhoog gaat is vast internet +4 en TV +2

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

OK, dat wist ik dus niet. Ik weet wel dat er kortingen zijn als je meerdere producten afneemt, maar wat en hoe, geen exact idee. Maar GO Plus helemaal gratis? Daar verschiet ik toch wel een beetje van. Een korting OK, maar helemaal gratis ....

Ik heb daar geen probleem mee en gun het iedereen, maar ik had het nooit gedacht.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen