annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internetsnelheid verhoogd sinds deze week?

Topic gestart op: 10-12-23 20h15

Antwoorden: 12 antwoorden

Pletse
Gewaardeerde genezer

Internetsnelheid verhoogd sinds deze week?

Hey mede appelsientjes/orangettes 😅,

Ik weet niet of het jullie al is opgevallen maar ik vermoed dat de up- en downloadsnelheid van Orange verhoogd werd. Ik behaalde vroeger met Zen fiber 380Mbps down en 38Mbps up, momenteel is dit 470Mbps down en 47Mbps up. Ik heb nog andere mensen gesproken met Zen fiber, die hebben hun modem opnieuw opgestart en die hadden ook een hogere snelheid.
Vermoedelijk zal Giga fiber niet verhoogd worden want ja, dat is al enorm snel 😂 maar eum, zijn er hier mensen met Basic fiber die kunnen bevestigen of hun snelheid ook verhoogd werd? Misschien naar 200Mbps?

Officiëel staat er nog niks aangekondigd op de website maar ik meen mij te herinneren dat de vorige keer dat de snelheid verhoogd werd we toen ook met een algemene "panne" hebben gezeten. Dus het zou wel eens kunnen dat dit sinds maandag 4 december verhoogd werd in alle stilte.  

Resultaten via speedtest.net, via de witte mesh wifi's 😙 die optimaal opgesteld staan.

Schermafbeelding 2023-12-10 200943.jpg


 

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Peveer
Ervaren verkenner

Er is vandaag een artikel verschenen in/op ITdaily, waarin een prijsstijging aangekondigd werd vanaf januari, maar waar ook een aantal downloadsnelheden werden aangehaald. Start zou op bepaalde locaties tot 200 Mbps gaan en Zen tot 500 Mbps.

Woutizle
Gewaardeerd verkenner

@Pletse 

Zit jij op het VOO netwerk of op het telenet netwerk? 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Ik woon in Vlaanderen en zit op het Telenet kabelnetwerk.

0 pluimen
Muyllejohan
Rekruut scout

Heeft ook veel te maken of je een nieuwe modem hebt of niet, bij een heb je blijkbaar nieuwe modem nodig wij hebben dit al jaren en door naar giga internet over te schakelen horen we ineens dat nieuwe modem nodig is en dit is dus ook zo voor het zen pakket.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen