annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan Playlink niet verbinden

Topic gestart op: 13-12-20 17h32

Antwoorden: 10 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Kan Playlink niet verbinden

OPGELOST

Ik zou graag de UNO Playlink verbinden met mijn PS4. Zodat ik via mijn gsm kan spelen met andere spelers, maar kan de verbinding niet vinden.
De beiden toestellen zitten op hetzelfde netwerk. Ik weet niet direct hoe het kan oplossen. Heb de netwerkinstellingen van PS4 al eens opnieuw ingesteld en alles staat in orde, maar toch kan ik niet verbinden. Wat zie ik over het hoofd?

verbinding ps4.JPG

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik had een grote update van de playstation. Na de installatie van die update ging dat ineens vanzelf. Het is beetje uit zichzelf opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik heb iets gevonden wat je misschien kan helpen : 

https://support.ubisoft.com/nl-NL/Article/**bleep**/De-PlayStation-Playlinkoptie-gebruiken-met-je-Ubisoftgame

Als je die pagina opent moet je naar beneden scrollen en daar staan de probleem oplossingen voor Android en IOS. Ik had wel kunnen kijken omdat ik weet dat je een iPhone hebt maar dan zullen de stappen lastiger worden dus daarom de link erbij 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt @patrick2 

Ik ga het bekijken.

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik heb een ondersteunings aanvraag naar Ubisoft gestuurd, want ik krijg het niet opgelost.

Maar toch bedankt voor uw link.

patrick2
Wijze
Wijze

Hoop dat het opgelost raakt @Anonymous . Vind het vreemd dat je geen link krijgt 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen