annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je een router met VPN aansluiten?

Topic gestart op: 07-05-19 14h41

Antwoorden: 10 antwoorden

Tony13
Gewaardeerd verkenner

Kan je een router met VPN aansluiten?

OPGELOST

Hi,

Ik overweeg om mijn Siligence-modem/router te veranderen en over te stappen naar een router met ingebouwde vpn-server. 

Maar ik vind haast geen enkele router waar ik de coax-kabel kan ingeplugd worden.

Mijn vraag is dan is deze coax-kabel überhaupt nodig? En kent er iemand een router (met vpn-server) waar ik desgevalland de coax-kabel kan aansluiten?

Bednakt voor jullie antwoorden 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Tony13,

Een router (of bijv. een Raspberry Pi) met VPN server kan je op de Orange router aansluiten, je dient dan enkel een port forwarding in te stellen zodat de VPN verbinding op het juiste toestel toekomt.

 

 

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Tony13,

Een router (of bijv. een Raspberry Pi) met VPN server kan je op de Orange router aansluiten, je dient dan enkel een port forwarding in te stellen zodat de VPN verbinding op het juiste toestel toekomt.

 

 

 

 

 

Tony13
Gewaardeerd verkenner

@Jerre 

dank je wel! zal ik proberen!

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tony13  schreef:

@Jerre 

dank je wel! zal ik proberen!


Maar zoals ik in het begin reeds aanhaalde: dit werkt niet met alle types modem van Orange. Heb je het juiste type? Het was daarom dat ik naar @Jerre  refereerde omdat volgens hem het met zijn type lukte om dubbele NAT te vermijden.

Herlees eens mijn allereerste antwoord op uw vraag ...

Als je niks inzit met dubbele NAT dan kan je elke modem gebruiken van Orange, gewoon een eigen router aanhangen en klaar is kees.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tony13 helaas gaat het niet mogelijk zijn om de verbinding te maken die u wil. De Orange modem heeft u nodig voor de inkomende verbinding. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen