annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Laatste week slechte internet en streaming diensten zoals twitch werken niet

Topic gestart op: 26-04-24 20h01

Antwoorden: 5 antwoorden

Quinver
Gewaardeerd verkenner

Laatste week slechte internet en streaming diensten zoals twitch werken niet

OPGELOST

Laatste week is mijn internet enorm verslechterd, ik vermoed dat dit komt door dat ze ergens aan het werken zijn dus dat laat ik achterwegen.

Het probleem dat ik nu heb is dat sommige streaming diensten zoals twitch of kick niet willen werken. Bij twitch krijg ik een error #2000 als iemand geïnteresseerd is.

Ook paar niet streaming websites zoals duolingo raar genoeg wilt niet laden daar krijg ik de error "403 Foribidden".

Dit is op alle apparaten verbonden aan mijn netwerk, wanneer ik switch naar mobiele data werkt alles weer wel.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Quinver
Gewaardeerd verkenner

Na een paar dagen wachten heb ik besloten om alle modem instellingen te reseten, dit wou ik eerst niet doen omdat ik een aantal ports had geopend.

Dit heeft wel al mijn problemen opgelost. Ik dacht dat ik het even hier meld mocht iemand ook met dit probleem zitten en een snelle fix nodig heeft.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Quinver
Gewaardeerd verkenner

Na een paar dagen wachten heb ik besloten om alle modem instellingen te reseten, dit wou ik eerst niet doen omdat ik een aantal ports had geopend.

Dit heeft wel al mijn problemen opgelost. Ik dacht dat ik het even hier meld mocht iemand ook met dit probleem zitten en een snelle fix nodig heeft.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Quinver 

Maar voor de geïnteresseerden , kun je dan ook uitleggen hoe je opstelling van het Netwerk is ? Hoe ben je met alles verbonden als ook welke apparaten je dan gebruikt in die opstelling ? ( modem , switch , AP , router ..? ) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Quinver een goedenavond.

Het is mogelijk dat je browser door de webserver is afgewezen vanwege

verschillende actieve plug-ins of add-ons.

Bijvoorbeeld een adblocker of proxy plug-in. Probeer daarom eens of je de URL kunt oproepen na het uitschakelen van de extensies.

Succes.

 

Josette_0-1714157971232.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Quinver
Gewaardeerd verkenner

Daar had ik al aan gedacht, ik heb dit getest op verschillende apparaten en in een VM, ik ben er zeker van dat het aan het netwerk ligt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen