Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
volhouder
Gewaardeerd verkenner

Lang wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

na 100tal (letterlijk) telefoontjes en enige mails aan orange NOG STEEDS GEEN aansluiting. en dit is al in aanvraag van december, het is nu maart. er moet alleen nog de dropkabel aangesloten worden in het kastje van internet

telkens weer andere en zovele loze en valse beloftes, van het kastje naar de muur gestuurd worden en aan het lijntje gehouden worden

ondertussen zijn er zelfs telefonisten die ons gewoon wegdrukken en neerleggen of heel onbeschoft zijn aan de lijn. 

is dit KLANTGERICHTHEID??!! 

blijkbaar is het een gekend probleem, zeg de klant gewoon eerlijk waar het op staat ipv steeds weer met nieuwe zever te komen. 

wij houden vol om te zien WANNEER we uiteindelijk aansluiting hebben, maar hier zal toch een serieuze compensatie moeten tegenover staan. 

reclame is dit alleszins maar of dit ten goede is, weten jullie allemaal wel denk ik. 

dus nu ook via deze weg de vraag,: HOELANG EN OF GAAT DIT NOG DUREN??? 

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: al vanaf december aan het wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

@volhouder  dat is zacht gezegd een vervelende situatie die al te lang aan sleept. Er is wel een oplossing en die mag ik eigenlijk niet prijs geven maar  wordt eerst Telenet klant en stap daarna over naar Orange. Telenet laat denk ik niet lang op zich wachten als ze weten dat u klant wil worden in tegen stelling tot ..... Maar het is maar een suggestie natuurlijk . Want het nadeel is wel dat Telenet eerst hun klanten voorrang geeft om aan te sluiten al vorens ze een niet telenet klant komen aansluiten.

0 pluimen
volhouder
Gewaardeerd verkenner

Re: al vanaf december aan het wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

 

patrick, dat weet ik, ik heb telenet al gecontacteerd en we kunnen idd op 2 dagen, zelfs 1 dag als het begin van de week aangevraagd word, aangesloten zijn. maar zoals mijn naam hier het zegt, wil ik volharden en zien wanneer we eindelijk aangesloten worden. bij ons is het bij een 2de verblijf, dus niet hoogdringend. ik heb ook gezegd tegen telenet dat dit in mijn ogen ook geen klantgerichtheid is als ze zo aan klanten moeten komen, dus dat werkt bij mij volledig tegenovergestelde.

het is frustrerend, maar beide providers verdienen bij mij geen goede reclame. 

jammer dat het zo moet zijn, en ik wacht nog even af, en dan schakel ik andere diensten in. toch bedankt voor de tip. 

 

Jerre
Gewaardeerde genezer

Re: al vanaf december aan het wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

@volhouder  probeer het eens via Facebook en/of Twitter, via die kanalen wordt er snel gereageerd.

0 pluimen
volhouder
Gewaardeerd verkenner

Re: al vanaf december aan het wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

ook al gedaan ☺️

oneindig veel reacties met gelijkaardige voorvallen waarbij ik nog meer gefrustreerd geraakte, echt niet normaal toch??! 

vandaar dat ik hoop dat orange zelf er eindelijk iets gaat aan doen pffff

 

 

Grote Wijze
Grote Wijze

Re: al vanaf december aan het wachten op aansluiting nieuwe dropkabel

na 100tal (letterlijk) telefoontjes en enige mails aan orange NOG STEEDS GEEN aansluiting. en dit is al in aanvraag van december, het is nu maart. er moet alleen nog de dropkabel aangesloten worden in het kastje van internet

telkens weer andere en zovele loze en valse beloftes, van het kastje naar de muur gestuurd worden en aan het lijntje gehouden worden

ondertussen zijn er zelfs telefonisten die ons gewoon wegdrukken en neerleggen of heel onbeschoft zijn aan de lijn. 

is dit KLANTGERICHTHEID??!! 

blijkbaar is het een gekend probleem, zeg de klant gewoon eerlijk waar het op staat ipv steeds weer met nieuwe zever te komen. 

wij houden vol om te zien WANNEER we uiteindelijk aansluiting hebben, maar hier zal toch een serieuze compensatie moeten tegenover staan. 

reclame is dit alleszins maar of dit ten goede is, weten jullie allemaal wel denk ik. 

dus nu ook via deze weg de vraag,: HOELANG EN OF GAAT DIT NOG DUREN???

Ugh @volhouder,

 

Een volhouder ben jij gegarandeerd! Je dossier is vorige week uiteindelijk succesvol behandeld. *vreugdedansje*

 

Onze welgemeende excuses voor de vertragingen!

 

Verf met alle kleuren van de wind

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen