Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
TimT89
Aspirant verkenner

Re: Max 10Mbps Down en 1Mbps Up

Zal 1 van de eerste modems zijn want wij hebben orange internet sinds het nog Mobistar was en wij waren testers toen. Waar kan ik het juiste modeltype ergens vinden? 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@TimT89  dat zou op de modem zelf staan het model nummer en dergelijke. Eventueel in de doos moest u die nog hebben . Dan zou ik iemand laten komen en de modem omruilen. 

0 pluimen
TimT89
Aspirant verkenner

Enigste wat ik vind is CBN CH6643

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@TimT89  de nieuwe modem zou de TCG300 zijn .

0 pluimen
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Ik raad je aan om een dossiertje te laten openen bij de technische dienst, indien je met Ethernet het probleem ook hebt heb je WiFi kunnen uitsluiten (en storing van andere draadloze netwerken dus).
TimT89
Aspirant verkenner

Nu kregen we wel op maandag dan weer bericht dat we aan de limiet zaten en dat het internet gelimiteerd was. Raar want ik dacht niet dat we zo veel verbruikt hadden. Ook stond er in het bericht dat het pas op 21/6 gereset word terwijl onze facturatie datum dus reset datum 18/6 is. 

0 pluimen
adizal
Gewaardeerd verkenner

Heb dat ook reeds verschillende keren ondervonden, vooral in de avonduren traag internet va lan en via wifi.

Tegenwoordig ook om de haverklap internet wegvallen voor korte tijd.

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Leidende genezer

@TimT89 

En, is het nu beter sinds de reset? Lag het dan wel degelijk aan een overschrijden van de limiet? Of is er nog iets aanders aan de hand?

Leden met de meeste pluimen