Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-19 04h14
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mits al deze klachten !! Toch nog overschakelen of beter Telenet blijven ??
Blijkbaar storingen op ORANGE = TV + GSM ???
of is dit niet meer waar ??
Ik wou naar Orange voor een stuk komen, omdat Telenet blijft ongehoord opslagen.
Maar nu zie ik zoveel klachten, op deze forum.
Dat ik twijfel, om hier = Televisie + gsm te nemen ???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Jason0589 storingen op tv = zijn die ook op Telenet gezien Orange kabel heeft via Telenet. Smartphone werkt super zowel mobiel als via wifi. Zoals met alles moet je geluk hebben met je toestellen. Het kan zijn dat je een heel duur toestel hebt en toch geen goede werking of een goedkoop maar super werking. Het netwerk, internet en tv zijn van goede kwaliteit doch belangrijk goedkoper tov concurrent Telenet. De meeste klanten die bellen naar een Klantendienst is niet om felicitaties te geven maar met klachten. Op dit forum kan je dan weer terecht met je problemen waar mensen zoals u en ik uit eigen ervaring spreken om oplossingen aan te reiken. Zoals steeds met digitaal is heropstarten van het systeem al een zeer goede oplossing. Hopelijk ben je hier weer wat verder geholpen bij je beslissing.
@Jason0589 storingen op tv = zijn die ook op Telenet gezien Orange kabel heeft via Telenet. Smartphone werkt super zowel mobiel als via wifi. Zoals met alles moet je geluk hebben met je toestellen. Het kan zijn dat je een heel duur toestel hebt en toch geen goede werking of een goedkoop maar super werking. Het netwerk, internet en tv zijn van goede kwaliteit doch belangrijk goedkoper tov concurrent Telenet. De meeste klanten die bellen naar een Klantendienst is niet om felicitaties te geven maar met klachten. Op dit forum kan je dan weer terecht met je problemen waar mensen zoals u en ik uit eigen ervaring spreken om oplossingen aan te reiken. Zoals steeds met digitaal is heropstarten van het systeem al een zeer goede oplossing. Hopelijk ben je hier weer wat verder geholpen bij je beslissing.
@Jason0589 geen probleem met internet en tv en de gsm. Het doet wat het moet doen. Oke een algemene storing kan voorkomen maar dat is bij elke provider zo en wordt ook altijd snel opgelost.
Ik heb het al meer gezegd op dit forum, maar ik zal het nog eens herhalen: het klopt dat er op dit forum heel wat geklaagd wordt, maar welk percentage van het clienteel vertegenwoordigen deze mensen?
Anders gezegd, de mensen die GEEN problemen hebben en heel tevreden zijn, die hoor of zie je hier (bijna) niet. Uitzonderingen daargelaten. En dat is de grote meerderheid van de Orange klanten.
Gelukkig zijn hier ook een deel Tribers die WEL best tevreden zijn en hier aanwezig zijn om anderen te helpen en/of tips te geven, wat uiteindelijk ook de bedoeling is van dit forum
De kwaliteit van de helpdesk, tja, ... dat is ook bij alle providers niet echt schitterend, bij de ene al wat meer dan de andere ...
Je kent het wel hé, dat van het groene gras en de andere wei ...
Idd maar je moet wel bij diegene zijn die problemen heeft, dan is balen. Van zo'n service en ik heb reeds alle providers gehad, er zijn duidelijke verschillen in service!