annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mits al deze klachten !! Toch nog overschakelen of beter Telenet blijven ??

Topic gestart op: 06-10-19 04h14

Antwoorden: 8 antwoorden

Jason0589
Aspirant verkenner

Mits al deze klachten !! Toch nog overschakelen of beter Telenet blijven ??

OPGELOST

Mits al deze klachten !! Toch nog overschakelen of beter Telenet blijven ??

Blijkbaar storingen op ORANGE = TV + GSM ???
of is dit niet meer waar ??

Ik wou naar Orange voor een stuk komen, omdat Telenet blijft ongehoord opslagen.
Maar nu zie ik zoveel klachten, op deze forum.

Dat ik twijfel, om hier = Televisie + gsm te nemen ???


 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Movieman
Aspirant genezer

@Jason0589 storingen op tv = zijn die ook op Telenet gezien Orange kabel heeft via Telenet. Smartphone werkt super zowel mobiel als via wifi. Zoals met alles moet je geluk hebben met je toestellen. Het kan zijn dat je een heel duur toestel hebt en toch geen goede werking of een goedkoop maar super werking. Het netwerk, internet en tv zijn van goede kwaliteit doch belangrijk goedkoper tov concurrent Telenet. De meeste klanten die bellen naar een Klantendienst is niet om felicitaties te geven maar met klachten. Op dit forum kan je dan weer terecht met je problemen waar mensen zoals u en ik uit eigen ervaring spreken om oplossingen aan te reiken. Zoals steeds met digitaal is heropstarten van het systeem al een zeer goede oplossing. Hopelijk ben je hier weer wat verder geholpen bij je beslissing.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
TPe
Aspirant scout

Aan alle die denken naar Orange over te schakelen, doe het NIET!!

Heb me dit enorm beklaagt, na vele telefoontjes extra prullen aangekocht nog steeds geen betere verbinding.

Men belooft om terug te bellen, een technieker te sturen etc NIETS van dit alles gebeurd. Ik run een zaak het evident dat ik een bepaalde service nodig heb, echter Orange heeft niets gehoord van service.

Een simpel voorbeeld probeer om op hun website een klacht of iemand aan de lijn te krijgen, nada. Ga je naar de winkel krijg je steenvast te horen, "u heeft online uw diensten aangeschaft, wij kunnen u niet helpen", en dan sta je daar. Prijzen kunnen iets goedkoper zijn op papier echter als ik alle uren en wachten ga rekenen dan ben ik zeker dat hun concollega's veel goedkoper zijn.

Ik ben teleurgesteld in deze firma zal eerstdaags hun rommel buitenzetten, zo snel ik kan.

En dit na amper twee maanden te zijn overgeschakeld. Ik vrees dat de er vele mensen zijn zoals ik.

Jullie zijn gewaarschuwd denk twee keer na, mijn klachten lopen reeds van bij de start. 

 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Storingen? Ik weet van geen storingen!!!

Overal zal er wel eens iets niet werken, dat is niet alleen bij Orange. Ik ben paar maanden geleden overgestapt van Telenet naar Orange, heb nog geen enkel probleem gehad. Mijn internet is nog geen één keer uitgevallen en de snelheid schommelt tussen 87-98 mbps. Ik heb echt geen klagen. Ben zeer tevreden van Orange en natuurlijk kunnen er eens problemen opduiken, dat is overal zo. Op dit forum zit maar een fractie van alle Orange klanten. Het merendeel heeft geen probleem hoor. Succes met je keuze!!!

0 pluimen
Jason0589
Aspirant verkenner

Ik kan niet beloven, dat ik kan reageren !!!

Orange wou via een FACEBOOK, een account maken ??

Dit is de SLECHTSTE manier om een account te maken !!

Kan zelfs niet beloven, dat ik nog kan INLOGGEN !!!

1) Een account maken, trekt al op GEEN BAL hier !!

2) De rest moet bekeken worden !!!!!! En getest !!

-------------------------------

Mijn Facebook gegevens zijn ook niet meer = UP-TO-DATE !!
Dus los het maar op, met mijne account !!
Je had mij beter = een NIEUWE ACCOUNT kunnen laten maken !!
Dan was alles prima in orde !! FACEBOOK REGISTRATIE = Doe mij een LOL !!!
Half van zo'n accounts, kloppen al niet meer !!!!!!!!
Lijkt mij, dat de mensen van ORANGE = LOMP ZIJN !!
WIE MAAKT ZO een FOUT ????

TELENET ZEKER NIET !!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Wij zijn er zeer tevreden over, nog géén probleem.

En als er al iets zou zijn, dat gebeurd ook bij de anderen.

Ze werken voordurend voor verbetering.

Voor ons géén telenet meer.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen