annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem bridgen = geen internet

Topic gestart op: 22-02-22 06h31

Antwoorden: 12 antwoorden

sdxbe
Aspirant verkenner

Modem bridgen = geen internet

Mijn modem staat altijd in bridged modus.

Enkele weken geleden viel plots internet weg. Na dagenlang met de helpdesk heen en weer bellen werd het probleem enkel opgelost door telkens weer een factory reset uit te voeren op de modem. 

Ik heb toen uit noodzaak de modem op factory defaults gelaten voor enkele dagen.  

Gisteren toch nog eens terug in bridge gezet en internet werkte perfect. Maar toen ik deze morgen wakker werd weer geen internet meer. 

De modem krijgt bij z'n ip renewal blijkbaar geen geldig ip adres meer van aansluitpunt op straat. Enige oplossing: factory reset.

Dit is gewoon niet werkbaar. Wat stellen jullie als oplossing voor? Vervangende modem? Veranderen van provider? 😛 Bij proximus nooit probleem gehad met gebridgede modem...

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@negenduust 

Dat zullen we niet vergeten 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @negenduust er is wat ze noemen een learning curve

Je leert het meest door wat opzoekwerk te doen alvorens te antwoorden.  Als dezelfde vraag terugkomt weet je het antwoord al.

Success

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@negenduust  @patrick2 bedoelde dat niet negatief hoor . Wou alleen maar goede raad geven . We leren allemaal elke keer bij op het forum . Ik ook ! Je komt er wel . Is een top kerel 

Hele fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

negenduust
Ervaren verkenner

@Tinneke2 Zo denk ik er helemaal niet over, het is altijd fijn om van medegebruikers te leren die hier  al iets langer actief zijn op deze forum. stel dat ik in de toekomst nog met vragen zou zitten & ik ben dan niet 100% overtuigd van mijn antwoord dan zal ik hem persoonlijk wel taggen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@negenduust Ben ook weg gegaan bij Proximus , geef in alle opzichten  gelijk . Ben nu al 1jaar en 7 maanden bij Orange tegen het einde van de maand en ga van ze leven nooit meer bij Proximus. Het w s wel altijd iets uitval van internet tv ging niet modem gedurig stuk enz … draaiden lagen overal op de grond los het zelf maar op . Een echte ramp . Bij Orange zit je goed een goede raad .

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen