annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem in Bridge modus

Topic gestart op: 04-12-19 15h41

Antwoorden: 130 antwoorden

CornelisS
Gewaardeerd verkenner

Modem in Bridge modus

OPGELOST

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Ugh @CornelisS,

Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar  wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
lowgitek
Ervaren verkenner

Is there any way to force or request this? 

 

I really need this 😞

 

Clemens1
Gewaardeerd verkenner

No, you can't force the update. Waiting is the only option.

FlashWeave
Ervaren verkenner

Gewoon afwachten inderdaad.  Bij mij is de Bridge mode nu ook beschikbaar.

Ik heb het idee dat ze ondertussen nog wat aan de interface/meldingen gesleuteld hebben.

FlashWeave_0-1607672035285.png

 

0 pluimen
Peter-S
Ervaren verkenner

De update is hier ook binnen! 

Dit weekend de bridge-modus eens uitproberen.

Edit: FYI, ik heb een Siligence TCG300 modem.

0 pluimen
dvd741
Aspirant verkenner

Ik wacht helaas ook op de Bridge modus. Hoe lang duurt een uitrol gemiddeld naar iedereen? Mijn modem heeft de update helaas nog niet gekregen

 
 
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen