- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Modem in Bridge modus
Hallo,
Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).
Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).
Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.
Alvast bedankt
Ugh @CornelisS,
Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het gaat me niet zozeer over het feit dat ze geen bridge modus hebben. Ik heb het gewoon gehad met de helpdesk van orange. Ik heb enkel internet van orange dus kan ik niet naar het nummer 5000 bellen waardoor ik naar een 02 nummer moet bellen in Brussel. Dan kom ik niet in het keuzemenu en moet ik telkens vragen aan de telefoon aan de persoon die opneemt op mij door te verbinden. Het is als klant gewoon frustrerend om te wachten op iets die er gewoon niet komt. Ik werk zelf op een helpdesk en ik kan het me gewoon niet voorstellen dat we de klant niets meer laten weten. Bij ons is dat echt not-done. Misschien daardoor mijn frustratie.
Ik heb de modem idd herstart na dat hij de update kreeg maar nog steeds geen nieuwe versie.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@SeppeC schreef:Ik heb de modem idd herstart na dat hij de update kreeg maar nog steeds geen nieuwe versie.
Met de gedachte achteraf doelde ik eigenlijk op de reboot die orange zelf al had uitgevoerd na hun aanpassing. Bij de omzetting zullen er wss (oude) telenet settings moeten worden omgezet naar orange settings. Hangt uiteraard altijd af van de soort settings, maar mijn inziens zal je in het modem gedeelte altijd moeten rebooten om uw connecties op basis van de oude settings helemaal te af te sluiten en terug op te starten obv de nieuwe. En alleen al om andere problemen te voorkomen doe je dat sowieso bij updates.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nog steeds geen update...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Februari. Nog steeds geen update.
Zijn er nog mensen waar de update niet aankomt?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hier ook nog steeds niets. Zit er al van in begin op te wachten maar blijkbaar zijn ze eerst ergens anders begonnen.
