annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem software update

Topic gestart op: 08-12-20 10h37

Antwoorden: 9 antwoorden

frye899
Aspirant verkenner

Modem software update

Leuk dat jullie deze nacht een software update hebben gepusht.

Maar kunnen jullie in het vervolg hier iets over laten weten of op zijn minst de config file niet overschrijven?

reset.PNG

Modem heeft precies een factory reset gekregen want alle instellingen zijn weg en terug naar default geplaatst... (Wifinaam, wifi wachtwoord, admin wachtwoord, openstaande poorten, etc.)

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@SVENeRGy  

Je kan dan een eigen router gebruiken maar ik denk niet dat het een verplichting is. Maar als je de bridge modus gebruikt en je hebt of gebruikt geen eigen router heeft het niet veel zin om dan deze te activeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@frye899  of het haalbaar gaat zijn iedereen te verwittigen voor een update dat denk ik niet. Maar dat je de aangepaste instellingen kwijt bent dat is wel vervelend natuurlijk. Goed dat je het meegeeft hier dat door die update de instellingen gereset zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


frye899
Aspirant verkenner

@patrick2 Het voorstel om te verwittigen was natuurlijk een beetje sarcastisch omdat ze een volledige factory reset hebben uitgevoerd.

Al een geluk dat ik het door had dat er plots een ander wifi-signaal was en ik niet meer in de adminmodule kon.

Voor gebruikers die hier niet mee vertrouwd zijn is dit toch een groter probleem...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@frye899  ja maar wat @Cdt24801  zegt door een email of een sms is natuurlijk ook wel een punt. 

Wat je al aangeeft niet iedereen heeft dat door en dan gaan die alles proberen en doen en staat de halve Tribe vol met dit soort vragen en of problemen. Ook de telefoontjes naar de klantendienst zelf zullen dan veel meer zijn. 

Dus er is dan niet gecommuniceerd geweest naar de klant en voor diegene die er niet mee vertrouwd zijn kan het heel veel problemen opleveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

En waarom zou dat niet haalbaar zijn? Een mail, een sms, dat kan voor Orange toch geen probleem zijn ...

Een tijdje geleden, toen men coyote en Orange cloud  afschafte, hebben ze dat toch ook gedaan ... Net zoals toen men de oude dierenabo van ambtswege omzette naar een GO abo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen