Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-23 18h34
Antwoorden: 2 antwoorden
Sedert september hebben wij de 4G modem en my comfort service.
er zouden continu wifi boosters zijn, je zou prioriteitsbehandeling krijgen etc etc.
stel me wel de vraag in welk jaar 🫣 al anderhalve week valt onze wifi constant weg. Zelfs pc die op lijn zit heeft meer geen internet dan wel.
Als je naar de klantendienst belt krijg je te horen dat ze niet kunnen helpen want dit valt onder een andere dienst en die nemen pas ten vroegste na 4 werkdagen contact op 🤯🤬
Heeft hier nog iemand ervaring mee?
Jazekers heb precies hetzelfde gehad wifi deed het niet en ze zeiden dat er niets aan de hand was zijn nu paar maanden verder en nog steeds geen wifi. Uiteindelijk de keuze gemaakt om over te stappen einde van deze maand.
Je hebt een Flybox wil je zeggen?
En is je 4G dekking in huis goed? Misschien kan je eens proberen om je flybox dichter bij een venster oid te zetten? Zodanig dat je zeker bent dat je 4G dekking voldoende is?
"Zelfs pc die op lijn zit" , wat bedoel je hiermee? Dat je pc dan verbonden is met een kabel met de flybox? Hier idem, als je flybox niet genoeg 4G dekking heeft dan zal ook deze wegvallen hoor...
Kijk eens even wat deze test als resultaat geeft: WebGis: Coverage Predictor (orange.be)