Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-18 10h46
Antwoorden: 10 antwoorden
Op 5 december heeft Orange digitale televisie komen installeren. Na een uur kreeg de installateur de digitale televisie nog niet aan de praat, aangezien de toegangsrechten niet correct toekwamen. Na een uur ging hij weg om de volgende installatie te doen en zei dat indien we binnen de 2 werkdagen nog geen digitale televisie konden ontvangen, wij de klantendienst moesten bellen.
Vandaag, 20 dagen en 13 telefoontjes later, waarbij ons dossier al 19 dagen met "hoge prioriteit" wordt behandeld, kunnen wij nog steeds geen digitale televisie ontvangen. Wij liggen blijkbaar wel vanboven op de stapel. Er is ons al 3 keer beloofd dat wij zouden teruggebeld worden, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Ondertussen kennen wij al het volledig keuzemenutje en het wachtmuziekje vanbuiten. Op de vraag of wij nog voor het einde van het jaar digitale televisie zouden kunnen ontvangen, werd er ons beloofd dat het probleem uiterlijk 23 december zou zijn opgelost, maar zoals verwacht is dit niet het geval.
Op het scherm zien wij de foutmelding "Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of je decoder voor meerdere dagen niet meer gebruikte, gelieve tot 15 minuten te wachten voor je de toegangsrechten ontvangt".
Volgens de klantendienst ontvangen wij wel degelijk de toegangsrechten, maar zou er een probleem zijn in de versleuteling, een niet vaak voorkomend probleem "maar af en toe kan dat wel eens voorkomen". Wij verwachten dan wel dat een "af en toe voorkomend probleem" relatief snel kan opgelost worden, aangezien de oplossing hiervoor toch al moet bekend zijn?
Wij hopen op een spoedig berichtje terug van de klanten- of de gespecialiseerde dienst die al 3 keer heeft nagelaten om ons terug te bellen, en wij hopen dat het begrip "hoge prioriteit" de ware betekenis krijgt. Wij hopen dan ook dat dit sneller gebeurt dan binnen 15 minuten, aangezien dat blijkbaar minstens 20 dagen betekent.
Mijn man overweegt ook om over te stappen op Orange TV maar als ik dat hier zo lees, is het precies toch niet zo'n goed idee.
@Malivai schreef:
Mijn man overweegt ook om over te stappen op Orange TV maar als ik dat hier zo lees, is het precies toch niet zo'n goed idee.
Het enige dat ik daarop kan antwoorden: je zult altijd bij elke provider mensen vinden waarbij alles prima is en mensen waarbij er problemen zijn. En ik bedoel dus niet dat sommige mensen moeilijk doen, ik bedoel dus wel degeijk dat sommige klanten echte problemen hebben.
En natuurlijk zul je op een forum doorgaans de mensen tegenkomen die problemen hebben. De mensen waar alles prima is, die hebben doorgans geen behoefte om dat ergens neer te pennen ...
Dat klopt inderdaad ook wel. Als alles perfect verloopt heb je meestal niet de behoefte om dit te uiten.
Ugh @Eva12, @sonja21 & @Connieclaes
Ik ben intussen mijn inlichtingen gaan inwinnen bij de Orange-stamleden. Ze vertelden me dat gelukkig alles in orde is gekomen. 🙂 Yiehaa! Bedankt voor jullie begrip én geduld!
Jouw installatie is volgende week gepland :-)! Wij zijn er bijna! Geduld loont, bedankt hiervoor!
Drink hoop uit de waterbron
✋ Totems Saluut ✋