Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rekruut scout

Na 20 dagen geen digitale televisie en wordt niet teruggebeld

Op 5 december heeft Orange digitale televisie komen installeren. Na een uur kreeg de installateur de digitale televisie nog niet aan de praat, aangezien de toegangsrechten niet correct toekwamen. Na een uur ging hij weg om de volgende installatie te doen en zei dat indien we binnen de 2 werkdagen nog geen digitale televisie konden ontvangen, wij de klantendienst moesten bellen. 

Vandaag, 20 dagen en 13 telefoontjes later, waarbij ons dossier al 19 dagen met "hoge prioriteit" wordt behandeld, kunnen wij nog steeds geen digitale televisie ontvangen. Wij liggen blijkbaar wel vanboven op de stapel. Er is ons al 3 keer beloofd dat wij zouden teruggebeld worden, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Ondertussen kennen wij al het volledig keuzemenutje en het wachtmuziekje vanbuiten. Op de vraag of wij nog voor het einde van het jaar digitale televisie zouden kunnen ontvangen, werd er ons beloofd dat het probleem uiterlijk 23 december zou zijn opgelost, maar zoals verwacht is dit niet het geval.

Op het scherm zien wij de foutmelding "Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of je decoder voor meerdere dagen niet meer gebruikte, gelieve tot 15 minuten te wachten voor je de toegangsrechten ontvangt".

Volgens de klantendienst ontvangen wij wel degelijk de toegangsrechten, maar zou er een probleem zijn in de versleuteling, een niet vaak voorkomend probleem "maar af en toe kan dat wel eens voorkomen". Wij verwachten dan wel dat een "af en toe voorkomend probleem" relatief snel kan opgelost worden, aangezien de oplossing hiervoor toch al moet bekend zijn?

Wij hopen op een spoedig berichtje terug van de klanten- of de gespecialiseerde dienst die al 3 keer heeft nagelaten om ons terug te bellen, en wij hopen dat het begrip "hoge prioriteit" de ware betekenis krijgt. Wij hopen dan ook dat dit sneller gebeurt dan binnen 15 minuten, aangezien dat blijkbaar minstens 20 dagen betekent.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

Ik verwacht hier totaal geen hulp via deze weg met uw berichtje, soms kunnen er inderdaad dingen mislopen maar hier zal er geen schot in de zaak komen, bellen bellen en wachten.... Gefrustreerde smiley

jammer genoeg.

0 pluimen
Leidende sjamaan


@Anonymous  schreef:

Ik verwacht hier totaal geen hulp via deze weg met uw berichtje, soms kunnen er inderdaad dingen mislopen maar hier zal er geen schot in de zaak komen, bellen bellen en wachten.... Gefrustreerde smiley

jammer genoeg.


@Eva12

Hetgeen hierboven staat is correct, maar ik wil het wel even in het juiste daglicht plaatsen: wij kunnen u hier inderdaad niet bij helpen, echter niet omdat we niet willen maar wel omdat we niet kunnen.

Wij zijn namelijk zelf ook allemaal gewone klanten die hier ervaringen en tips uitwisselen. Uw probleem kan enkel door personeel van Orange opgelost worden. De enkele Orange leden die je hier soms opmerkt hebben als taak het forum in goede banen te leiden en zullen u ook naar de reguliere klantendienst doorverwijzen ....

Alleszins veel succes en een spoedige oplossing gewenst Smiley Vrolijk

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Aspirant verkenner

Ik lees hier dat jij ook zoiets van plobleem heeft. Ik zit al vanaf de 1/12 zonder mijn digitale televisie. Gewoon een fout van die technieker hij had de verkeerde nr doorgeven .Ik moest betalen voor 2 digicoder die ik niet hadt wegens dat ze die niet kosten aansluiten. Hij heeft die digicoder terug meegenomen maar wel die nr doorgeven . Ik heb 2 maanden extra moeten betalen waarvan dat ik niet hadt. Met dikwijls te bellen is dat recht gezet van betaling maar dan kwam dat plobleem dat ze de verkeerde digicorder (nr) afsluiten . Dus tot nu toe ook nog niemand gebelt dat ze zouden langst komen. Als ze dat met alle nieuwe klanten zouden doen zullen die rap weggaan bij Orange is wel geen goede reclame voor Orange waar dat ze nu zo veel reclame maken op tv .  

0 pluimen
Aspirant verkenner

Idem dito.

Aanvraag live abonnement op 3 december aangevraagd.

Vorige eigenaars hadden ook een live abonnement.

Toch heb ik nog geen afspraak wanneer er iemand gaat langskomen.

Men zou wachten op info van Telenet maar deze termijn, nog eens 5 tot 10 dagen zou ondertussen ook weer fijn verstreken zijn.

Ondertussen 1 maand geen tv kunnen zien en geen Wi-Fi.

Men zou dan een tijdelijke modem opsturen die je enkel moet inpluggen, deze bleken niet meer in stock.

Kan er nu AUB iemand onmiddellijk mijn abonnement activeren en modem PLAATSEN?

ZOALS gezegd, is alles reeds aanwezig.

Bedankt voor een spoedige reactie.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Eva12, @sonja21 & @Connieclaes

 

@Eva12, @sonja21

Ik ben intussen mijn inlichtingen gaan inwinnen bij de Orange-stamleden. Ze vertelden me dat gelukkig alles in orde is gekomen. 🙂 Yiehaa! Bedankt voor jullie begrip én geduld!

 

@Connieclaes

Jouw installatie is volgende week gepland :-)! Wij zijn er bijna!  Geduld loont, bedankt hiervoor!

 

Drink hoop uit de waterbron

Totems Saluut

0 pluimen
Aspirant verkenner

Na 38 dagen heb ik eindelijk terug normaal tv met de digicorder .Gewoon door de verkeerde nr liet alles mis fout van de technieker. Ik vraag mij wel af waarom dat dit zolang moest duren . Gewoon door een telefoon te krijgen van Orange was het inorde . Er moest dan toch niemand langst komen daarvoor waarom zo traag in gangschieten vraag ik mij wel af . Ik ben nu blij dat ik terug kan opnemen en met zeer veel tv zenders kan zien . 

Leidende sjamaan

Fijn dat het eindelijk in orde is Smiley Vrolijk

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Gewaardeerd verkenner

Mijn man overweegt ook om over te stappen op Orange TV maar als ik dat hier zo lees, is het precies toch niet zo'n goed idee.

0 pluimen
Leidende sjamaan


@Malivai  schreef:

Mijn man overweegt ook om over te stappen op Orange TV maar als ik dat hier zo lees, is het precies toch niet zo'n goed idee.


Het enige dat ik daarop kan antwoorden: je zult altijd bij elke provider mensen vinden waarbij alles prima is en mensen waarbij er problemen zijn. En ik bedoel dus niet dat sommige mensen moeilijk doen, ik bedoel dus wel degeijk dat sommige klanten echte problemen hebben.

En natuurlijk zul je op een forum doorgaans de mensen tegenkomen die problemen hebben. De mensen waar alles prima is, die hebben doorgans geen behoefte om dat ergens neer te pennen ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen