Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-18 10h46
Antwoorden: 10 antwoorden
Op 5 december heeft Orange digitale televisie komen installeren. Na een uur kreeg de installateur de digitale televisie nog niet aan de praat, aangezien de toegangsrechten niet correct toekwamen. Na een uur ging hij weg om de volgende installatie te doen en zei dat indien we binnen de 2 werkdagen nog geen digitale televisie konden ontvangen, wij de klantendienst moesten bellen.
Vandaag, 20 dagen en 13 telefoontjes later, waarbij ons dossier al 19 dagen met "hoge prioriteit" wordt behandeld, kunnen wij nog steeds geen digitale televisie ontvangen. Wij liggen blijkbaar wel vanboven op de stapel. Er is ons al 3 keer beloofd dat wij zouden teruggebeld worden, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Ondertussen kennen wij al het volledig keuzemenutje en het wachtmuziekje vanbuiten. Op de vraag of wij nog voor het einde van het jaar digitale televisie zouden kunnen ontvangen, werd er ons beloofd dat het probleem uiterlijk 23 december zou zijn opgelost, maar zoals verwacht is dit niet het geval.
Op het scherm zien wij de foutmelding "Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of je decoder voor meerdere dagen niet meer gebruikte, gelieve tot 15 minuten te wachten voor je de toegangsrechten ontvangt".
Volgens de klantendienst ontvangen wij wel degelijk de toegangsrechten, maar zou er een probleem zijn in de versleuteling, een niet vaak voorkomend probleem "maar af en toe kan dat wel eens voorkomen". Wij verwachten dan wel dat een "af en toe voorkomend probleem" relatief snel kan opgelost worden, aangezien de oplossing hiervoor toch al moet bekend zijn?
Wij hopen op een spoedig berichtje terug van de klanten- of de gespecialiseerde dienst die al 3 keer heeft nagelaten om ons terug te bellen, en wij hopen dat het begrip "hoge prioriteit" de ware betekenis krijgt. Wij hopen dan ook dat dit sneller gebeurt dan binnen 15 minuten, aangezien dat blijkbaar minstens 20 dagen betekent.
@Anonymous schreef:Ik verwacht hier totaal geen hulp via deze weg met uw berichtje, soms kunnen er inderdaad dingen mislopen maar hier zal er geen schot in de zaak komen, bellen bellen en wachten....
jammer genoeg.
Hetgeen hierboven staat is correct, maar ik wil het wel even in het juiste daglicht plaatsen: wij kunnen u hier inderdaad niet bij helpen, echter niet omdat we niet willen maar wel omdat we niet kunnen.
Wij zijn namelijk zelf ook allemaal gewone klanten die hier ervaringen en tips uitwisselen. Uw probleem kan enkel door personeel van Orange opgelost worden. De enkele Orange leden die je hier soms opmerkt hebben als taak het forum in goede banen te leiden en zullen u ook naar de reguliere klantendienst doorverwijzen ....
Alleszins veel succes en een spoedige oplossing gewenst
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |