annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na 23u uitvallen van internet verbinding

Topic gestart op: 09-03-21 23h44

Antwoorden: 5 antwoorden

CHRIPI
Gewaardeerd verkenner

Na 23u uitvallen van internet verbinding

OPGELOST

Beste, 

Het herhaaldelijk melden dat de internetverbinding/modem uitvalt bij ons ben ik Kotsbeu aan het worden. 

Ik wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd als ik hiervoor binnenbel: o ja,meneer.. doe dit ,doe dat en dossier/case aanmaken maar oplossen?? 

En NEE : de dropkabel/COAX is perfect(Uitgemeten),cat6  bekabeling in huis,2xmesh wifi van orange,enz

HET LIGT AAN JULLIE,ORANGE.

Heel mijn smart home valt uit,waterverzachter wifi valt uit, deurbel valt uit,enz.. 

O ja, wie zijn tv gids loopt ook niet synchroon op bepaalde posten zowel op tv/decoder als op tvgids online platform

vandaag om 23,40 weer alles plat,maar orange zal wel weer zeggen aan de telefoon: er was een update,meneer. 

ORANGE,LOS DIT EENS OP VOOR ME!!

Een ontevreden gold klant

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@CHRIPI  

Het is natuurlijk heel vervelend als dit soort dingen gebeuren en dat dient ook opgelost te worden en nagekeken te worden. 

Hier is enkel geen klantendienst en die lezen hier ook niet mee dus langs deze weg ga je niet veel kunnen doen. Of wel eens bellen of als je een Facebook account hebt kan je via hun een berichtje sturen. Via Messenger kunnen ze dat direct bij de juiste dienst neerleggen en kunnen ze dit bekijken. Je hoeft niet te wachten aan de lijn en nemen vanzelf contact op met je als ze meer informatie hebben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@CHRIPI @Hanneke  goedemorgen, neen dat is inderdaad niet fijn.

@patrick2  heeft de weg al gewezen.

Ik weet niet vanwaar jullie zijn maar op deze pagina kan je kijken of er storingen in jullie buurt zijn;

https://allestoringen.be/storing/orange/overzicht/

En dan krijgen jullie deze nog:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Hanneke
Aspirant verkenner

Hier ook al voor de 2de keer op nog geen 2u tijd....

Is niet fijn 😡

patrick2
Wijze
Wijze

@CHRIPI  

Het is natuurlijk heel vervelend als dit soort dingen gebeuren en dat dient ook opgelost te worden en nagekeken te worden. 

Hier is enkel geen klantendienst en die lezen hier ook niet mee dus langs deze weg ga je niet veel kunnen doen. Of wel eens bellen of als je een Facebook account hebt kan je via hun een berichtje sturen. Via Messenger kunnen ze dat direct bij de juiste dienst neerleggen en kunnen ze dit bekijken. Je hoeft niet te wachten aan de lijn en nemen vanzelf contact op met je als ze meer informatie hebben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CHRIPI
Gewaardeerd verkenner

Hey, al alles gedaan. Gestuurd,gebeld.. altijd het excuus van update of iets anders. Maar als ik kijk waren de storingen niet in Limburg. 

Toch bedankt, ik ga het nog eens melden😒🙄

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen