Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-21 23h44
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Het herhaaldelijk melden dat de internetverbinding/modem uitvalt bij ons ben ik Kotsbeu aan het worden.
Ik wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd als ik hiervoor binnenbel: o ja,meneer.. doe dit ,doe dat en dossier/case aanmaken maar oplossen??
En NEE : de dropkabel/COAX is perfect(Uitgemeten),cat6 bekabeling in huis,2xmesh wifi van orange,enz
HET LIGT AAN JULLIE,ORANGE.
Heel mijn smart home valt uit,waterverzachter wifi valt uit, deurbel valt uit,enz..
O ja, wie zijn tv gids loopt ook niet synchroon op bepaalde posten zowel op tv/decoder als op tvgids online platform
vandaag om 23,40 weer alles plat,maar orange zal wel weer zeggen aan de telefoon: er was een update,meneer.
ORANGE,LOS DIT EENS OP VOOR ME!!
Een ontevreden gold klant
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is natuurlijk heel vervelend als dit soort dingen gebeuren en dat dient ook opgelost te worden en nagekeken te worden.
Hier is enkel geen klantendienst en die lezen hier ook niet mee dus langs deze weg ga je niet veel kunnen doen. Of wel eens bellen of als je een Facebook account hebt kan je via hun een berichtje sturen. Via Messenger kunnen ze dat direct bij de juiste dienst neerleggen en kunnen ze dit bekijken. Je hoeft niet te wachten aan de lijn en nemen vanzelf contact op met je als ze meer informatie hebben.
Kan ook zijn dat er storingen buiten zijn en dat ze het moeten laten bekijken door Telenet. Maar als het wordt door gestuurd naar Telenet dan kan je wel lang moeten wachten. Telenet is niet zo snel voor Orange klanten om het na te kijken dat is een heel groot nadeel.