annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw IP ADRES

Topic gestart op: 26-05-20 09h58

Antwoorden: 7 antwoorden

donvermo
Gewaardeerd verkenner

Nieuw IP ADRES

Goedemiddag allen,

 

ik heb een love pakket. Maar ik had graag een nieuw ip adres gehad. WAN IP adres dus.

Vroeger kreeg je om de zoveel tijd een nieuw ip adres van de providers, tegenwoordig blijven die redelijk statisch. Modem uitschakelen en opnieuw inschakelen heeft geen resultaat helaas ( vroeger wel ).

Iemand tips ? Of echt via klantendienst te doen ?

Greetings !

Labels (3)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@donvermo  je IP adres aanpassen en of zomaar een nieuwe geven is niet mogelijk. Of wel dien je de modem uit te zetten vele uren wachten en terug op starten dan heb je een ander WAN IP adres. 

Maar waarom zou je een ander WAN IP adres willen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
donvermo
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 , zelf toekennen is inderdaad niet mogelijk. Vroeger hadden modems een optie om alles te refreshen, inclusief wan ip. Dan kreeg je quasi altijd een nieuw WAN IP. Vroeger was er ook een duidelijk verschil tussen dynamische wan ip adressen en statische ( business klanten, lekker duur ).

Het vele uren wachten is helaas geen optie, momenteel althans, zou dit 's nachts eens kunnen proberen.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@donvermo  ja in de nacht als je gaat slapen kan je het eens proberen. 

Zo een IP adres aanpassen is niet mogelijk dat gaat niemand doen. Het is geen vast IP die je erin kan zetten en opgelost he. 

De vraag is dan nog waarom zou je het willen veranderen ? Want uit privacy redenen hoef je het niet te doen dat gaat geen zin hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2,

ik vermoed dat hij ergens is gebanned en zo terug binnen wil?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen