annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe formule bij Orange: Internet only

Topic gestart op: 23-10-20 14h58

Antwoorden: 4 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Nieuwe formule bij Orange: Internet only

 

Vandaag aangekondigd in HLN: Orange gaat nieuwe formule "internet-only" lanceren.

Hier kan je er meer over lezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

zou nu beschikbaar moeten zijn

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-internet

Heel goed voor mensen die enkel (vast) internet willen. 40€ voor onbeperkt internet is wel een goede prijs.

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Inderdaad, maar opgelet, net zoals bij vele anderen is de formule "onbeperkt" niet echt onbeperkt. In de kleine lettertjes staat dat bij intensief of druk gebruik de service stopgezet of verminderd kan worden.

Niks om van wakker te liggen, maar je moet het wel in je achterhoofd houden dat er dus wel degelijk een soort van FUP is.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Ja idd, ik denk dat die FUP wel bij elke provider is. Zelf zit ik er nooit over, ondanks ik wel veel stream. 
Ben nog zeer tevreden met mijn LOVE trio pakket, de gewone klassieke TV kan ik toch nog niet missen. Maar het nieuwe pakket is idd goed voor mensen die enkel internet willen.

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 goed zo, had er ook al over gelezen. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen