annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog steeds Fair? Use Policy op 750GB, ondanks Corona???

Topic gestart op: 16-11-20 15h10

Antwoorden: 6 antwoorden

Tim-VC
Aspirant verkenner

Nog steeds Fair? Use Policy op 750GB, ondanks Corona???

Daarnet bericht ontvangen van Orange, dat ik blijkbaar over de FUP voor de vaste internet lijn zit deze maand ( voor de eerste keer in 7 jaar als klant! ).  
In deze tijd van telewerken, vind Orange het dus echt nodig om mij en mijn gezin op small band te zetten. 

We hebben geen digicorder, we kijken al een paar jaar alles online, nu met het telewerken erbij te komen, vaker thuis te zijn gaat het verbruik ook logischer wijze ( tijdelijk ) omhoog...

De oplossing volgens Orange:  's nachts streamen en werken omdat het dan niet van toepassing is...  Verder kunnen ze niets betekenen voor mij, enkel facturen ontvangen!

We leven in 2020 en in Corona tijd, iedereen moet inspanningen leveren maar voor Orange is dit blijkbaar teveel gevraagd... 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 : Was dit niet al lang 3 TB bij Prox?

Groetjes,

bigMODDER

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat klopt die hebben het heel lang geleden opgetrokken naar 3TB. Enkel weet ik van mensen dat het eigenlijk een beetje bedrog is omdat de FUP erop staat van 750 GB want die kan je niet er zomaar af halen. Als je dus die 750 GB benaderd dan moet je dus 300 GB bij kopen via de site of de klantendienst. Als je dus al op die verlaging staat kan dat ook blijkbaar. Op die manier doet Proximus dat want ik ken die mensen en zeggen dan ja ik heb onbeperkt maar in mijn ogen heb je altijd onbeperkt bij iedereen. 

Elke provider geeft onbeperkt en dat is ook onbeperkt. Enkel om de lijn niet te overbelasten is er dus die FUP zodat iedereen zo gezegd gelijktijdig aan volle snelheid kan surfen. Maar je kan ook na die 750 GB blijven surfen ook in piek uren enkel aan verminderde snelheid. Dat is de reden van FUP en zal iedere provider hebben.

Dus waarom Proximus het op die manier doet weet ik niet en dat hoeft ook niet. Wat ik wel weet ,maar dat is mijn eigen visie , het is gewoon iets om een klant lekker te maken en dat je dus klant wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen